Dette blir noen laaange uker fremover.

Peanøtten

Flørter med forumet
Hei. Jeg lister meg inn her med forsiktighet og litt i redsel for å ta gleden på forskudd. Endelig sitter spira for første gang. 4 uker og 5 dager i dag. Positiv test på fredagen og vi var i skyene, kraftig influensasyk så dette må jo være en surviver, Dette kommer til å gå så bra :D Litt rosa i papiret i går formiddag og jeg ble jekket ned tusen hakk. Det er jo ingen selvfølge at det går bra. Hvordan få tiden til å gå?

Gratulerer så mye med positiv test :) Krysser for at det er en terminspire.

Angående det å få tiden til å gå, så har jeg få tips. Det går veldig sakte gitt :p

Gratulerer :) Ingen tips herfra heller, tiden snegler seg av gårde som aldri før.

Gratulerer!

Ha nok å gjøre på jobb og aktiviteter etter jobb. Men jeg synes også det går sakte fremover. Føler jo det er sååå lenge siden vi fikk positiv test, men er bare 6+2 :p

Gratulerer :D

Her hjelper det faktisk å ikke henger her inne så mye. Jeg har så å si ingen symptomer så glemmer det fort sånn i hverdagen ;)

Jeg har begynt å tenke på julegaver, har laget lite om hva jeg skal kjøpe til de fleste og skal snart begynne å handle :-) tar litt hver måned, planlegger også hvordan jeg skal pynte meg til jul og hvordan vi skal fortelle familie at jeg er gravid, og prøver å holde meg opptatt og ikke telle så veldig på dagene, føler at det ikke er lenge til jul, men uke 12 er det en evighet til, og det er rart for er i uke 12 10.desember og det er jo før jul:-P hehe

Takk for gratulasjoner og det samme til dere :D Jammen er det ikke lenge til jul nei. Tenk at tanken på hvor lenge det er til jul og hvor lenge til 12 uke er så langt fra hverandre. En får håpe det blir tid til å pusse opp litt ting og tang og legge til rette for mer funksjonelle løsninger i huset :) Jeg kjenner behovet for å bygge rede øker til og med for meg som aldri har vert noen utpreget husmor. Tanken rundt å få barn er så rar, jeg hadde ikke noe behov for det og trodde nok ikke jeg kom til å ville lage barn. Men det skulle vist bare rette mannen til.. hehe...

Takk for gratulasjoner og det samme til dere :D Jammen er det ikke lenge til jul nei. Tenk at tanken på hvor lenge det er til jul og hvor lenge til 12 uke er så langt fra hverandre. En får håpe det blir tid til å pusse opp litt ting og tang og legge til rette for mer funksjonelle løsninger i huset :) Jeg kjenner behovet for å bygge rede øker til og med for meg som aldri har vert noen utpreget husmor. Tanken rundt å få barn er så rar, jeg hadde ikke noe behov for det og trodde nok ikke jeg kom til å ville lage barn. Men det skulle vist bare rette mannen til.. hehe...

Hadde det helt på samme måte ;) Utrolig hva drømmemann endrer på! :)

Back
Topp