Dette blir lett..

Saltsilda

Betatt av forumet
..kvalmen kom kastende over meg for et par timer siden. Har kost litt med doskåla uten å få opp noe og hele meg skjelver av tidenes mest intense kvalme! Helt sykt jo!
Nå skal jeg da ut og kjøpe kjole, så kjøpe blomstergave, i bhg og hente vesla, lage midddag til henne og levere henne til tanta som skal passse henne i kveld. For å toppe den fabelaktige timingen til kvalmen skal vi i kveld feire venners bryllupsdag på fancy restaurant og derfra på by'n.
4 uker og 4 dager på vei, så jeg hadde virkelig ikke planer om at noen skal finne ut av spiren enda siden vi mista sist.

Jah, dette blir en LETT ettermiddag og kveld å komme seg gjennom....Juhuuuu!!! emoticon

å kjære vene :S
håper du kommer deg til i kveld, at det kanskje bare er stress som forsterker kvalmen? Kjøp med deg noen ingefærtabletter og prøv det :) Krysser fingrene for at du får deg en fin kveld :)

Takk for tipset, da blir d en tur på helsekosten også.. :)

Offameien..hørtes virkelig ikke godt ut! Også så tidlig i svangerskapet :/ får håpe det går like fort over som det kom! <3 Jeg også har hørt at ingefær skal hjelpe! Tvi,tvi :)

Dette gikk veldig bra faktisk! Tyggis tok siste rest av kvalme, kvelden ble super og formen holdt heeele kvelden :)

supert!emoticon for det er veldig kjedelig å bli avslørt så tidlig om man vil holde det hemmelig ja... Godt du fikk deg en fin kveld!
Jeg skal igjennom nesten samme opplegget i kveld, familiemedlem har rund dag og det skal feires med brask og bram......og jeg er litt skeptisk til hva de kommer til å tenke seg/spørre om når de oppdager at jeg rører hverken røyk eller alkohol.......har ingefærtabletter til å stogge kvalme så der er jeg i det minste reddet :)

Om du liker øl, oppdaget jeg carlsberg u alc i går. Den funker bra som dekkoperasjon ;)

huff for en kveld det ble :( fikk femtenhundre spørsmål sånn ca fordi jeg ikke drakk alkohol. Dette var kalas med servering ser dere, genialt opplegg igrunnen, istedenfor å ha servitører så hadde man bordkort med forskjellige farger og de med blått bordkort skulle sørge for at det aldri var tomt i glassene til dem rundt og de med gult skulle løpe på kjøkkenet med tomflaskene og hente tilbake nye....så når jeg måtte holde hånden over glasset mitt hvert femte minutt ble det jo lagt merke til, prøvde nemlig å skjule at jeg drakk villa i hvitvinsglass men det ble lettere sagt enn gjort....jeg har "heldigvis" en nakkeskade som jeg prøvde etter beste evne å skylde på (går tidvis på heavy smertestillende og da blir jeg svimete nok uten alkohol...) og tror jeg klarte å overbevise dem men det var rett og slett litt ubehagelig... hvorfor har noen med om man drikker eller ikke? :(

Enig i at det er frustrerende å hele tiden forklare hvorfor man ikke drikker. Er blitt så vanlig at alle skal drikke, så når en plutselig ikke gjør det begynner folk å lure. Var på fest med tidligere studieveninner en kveld, som var planlagt i flere mnd, og ville virkelig ikke gå glipp av den. Skyldte på at jeg skulle på jobb dagen etter, men det var få som var overbevist, og de kom gang etter gang tilbake på det at jeg ikke drakk.

Ja, ikke sant...en skulle da tro det var opp til hver enkelt hva man drikker. Jeg har latt alc være på fest flere ganger, og hveeeer gang har jeg blitt "stempla" som gravid. Men klart, når jeg ikke har vært gravid har jeg ikke brydd meg så mye om hva folk sier. Rare greier i grunnen..

Back
Topp