Dette blir en lang dag...

Hilde-Anita

Gift med forumet
Har nesten ikke sovet i natt! Sto opp litt før åtte, da hadde jeg pint meg selv nok! VELDIG ondt i ryggen for å si det mildt! [:(] Vil ikke bli sykemeldt!!!
Og i går startet budrunden på "drømmehuset" vårt! Den skal avsluttes idag allerede. Vi hadde høyeste bud til å begynne med, men fikk flere telefoner om at de andre hadde bydd over oss! Sambo mente vi skulle vente til idag med å gi noe videre bud, slik at vi ikke var med på å gjøre summen høyere enn nødvendig. Det hele skal være avsluttet ca kl to idag! Men det er jo så LENGE til klokka er to!!! VIL HA DET HUSET!

Jeg skjønner deg godt at denne er en møkka start på dagen. Ikke utvilt, vondt i ryggen og redd for å miste drømmehuset. Kan ikke si jeg ville vært i dine sko akkurat nå....

Jeg er på jobb og kjeder meg. Jobber helt til kl 1400. Trøtt og sliten og ikke misnt dritt lei jobben... Kunne tenkt me ferie en uke :) Hadde vært noe.

Hvor i Norge ligger drømmehuset derers Hilde-Anita? Ser ikke hvir du kommer fra (det må du rette opp på profilen din :)) Ønsker dere i hvertfall masse lykke til, og er det ment at dere skal ha huset, så for vi håpe på at sjebene virkelig fins....

Stakkar deg da[8D]
Det var ingen bra start....
Håper du får drømmehuset[:D]
Å håper at du blir bedre i ryggen!!
LYKKE TIL!!!

Takk skal dere ha! (Syte-dag idag)
Jeg er fra Nordland/Sandnessjøen (har fikset det nå [:)])!
Hva jobber du med da Hege? Jeg har frihelg og hadde planlagt å ligge leeenge sammen med sambo, bare kose oss, men den gang ei.. Han sover enda! Jeg sitter og ser på tegnefilm og kjeder meg... [&:]

Jeg jobber med interiør design. Sitter å tegner innredninger til kjøkken og bad på data :) Så det er bare data data her på jobben, derfor sitter jeg hele tiden her også *smiler*

Tegnefilmer er jo korselige å se på da (hehe, selvom det er bedre å ligge i senga og kose og små sove med samboer)
Når jeg står opp tidlig pleier jeg å se på Animal Planet :) Hehe. Elsker dyr.

Hvilken tegnefilm ser du på?
vi har kjøpt inn en del barnefilmer før baby`N kommer (hadde lyst på de jeg så på når jeg var lita) Har dere noen tegnefilmer til barn eller ser du bare på det på tv`n!??!?!

Ser at du har ordnet hvor du er fra!?! Bra :)

[:D]Hei på deg. Håper inderlig du får drømmehuset ditt. Fler som kjeder seg en lørdag morgen skjønner jeg. Jeg er trøtt som en vrengt polvott i dag , fikk en påminnelse om nattevåk i natt! Bikkja er litt syk , og forlangte trøst og kos fra mamma i natt. Sukk , er det ikke unger så er det bikkja......
Forresten , veldig pent i Sandnessjøen , har vært der på ferie , har "hele" slekta i Brønnøysund og Mosjøen omerådet. (Født i Mosjøen da...)

Det ble ikke noe hus på oss [:(][:(][:(][:(][:(]

Sambo måtte på jobb, og siden jeg var så deppa dregde han meg med! Så nå sitter jeg på meieriet og taster! Like greit.. finner sikkert et annet hus, og så lenge vi er sammen er jo det det viktigste!
Jeg satt å såg på Disney Channel. Elsker tegnefilmer! Favoritten er Jungelboken, den er så koselig! [:)] Ellers er jeg og innom Animal og Discovery ganske ofte...

Micamor: Sandnessjøen er ikke mye pent idag! Regner gorillaer!!! Nærmest som en tropisk storm!!! FYSJ! [:'(]

Uff da.. Vet åssen det er når drømmehuset forsvinner... Men det kommer sikkert flere hus som vil passe vet du!!!

Lykke til!!!

Sender deg et smil... Smil til verden og verden smiler tilbake....

Med den dagen jeg har idag, virker det bare som om verden hånler tilbake hvis jeg er så uforsiktig å strekke på smilebånda...
Men men... I morgen er en ny dag, og det kan jo bare gå oppover! [:)][&:][:@][:(]

-Drømmehuset dukker nok opp skal du se. Leit at du er deppa i dag,jeg er nemlig i STRÅLENDE humør!!! Solen skinner ,mannen er på jobb ,sønnen er ute å spiller fotball,bikkja er bedre, men det som gjør meg LYKKELIG er at jeg har ikke kastet opp i dag!!!!!! Første dag siden jeg ble på veg at jeg ikke henger over doen å spyr. Og jeg er ikke kvalm en gang!!! Kan nesten ikke tro det er sant , tror ikke det kommer til å vare , men jeg HÅPER at jeg er ferdig med å være så syk.

Så fint da! [:)] Jeg slapp heldigvis unne kvalmen! Tror ikke jeg egnetlig vet hvor heldig jeg var med det... Ei venninne av meg var SKIKKELIG dårlig!!! Spydde i FLERE uker! Måtte dra hjem fra jobb flere ganger, klarte nesten ikke gjøre noen ting visse dager!

Skal ringe på et annet hus når vi kommer hjem, et billigere hus... Jeg er sikker på at vi får det koselig uansett hvor vi bor!

Det er jo kjempebra holdning!!! Håper dere får det huset da!!! Lykke til

Takk skal dere ha! Godt å ha noen å syte til! Vi har jo alle våre dårlige dager...
Et hus må vi jo klare å finne...

Synd å høre om drømmehuset ;(
Det kommer nye muligheter....

Lykke til

HEI, HILDE-ANITA! VONDT I RYGGEN ER IKKE NOEN SÆRLIG , NEI[&:] OGSÅ PÅ EN DAG SOM DENNE, MED DET DRITVÆRET[&:]
DRØMMEHUSET, SIER DU. HVOR???? ER BARE LITT NYSKJÆRRIG HAR SELV HUS PÅ STAMNES (DRØMMESTEDET). VAR IKKE AKKURAT DRØMMEHUS DA VI KJØPTE DET, MEN ETTER OPPUSSING, BLE DET ET DRØMMEHUS (I ALLEFALL UTENPÅ)[:)]

Vi ville så gjerne ha Bakkelygata 34...

Back
Topp