Dette blir ei spennende uke

Rappo

Forumet er livet
I dag er jeg 11 uker og i morgen er det UL. Hvis alt er bra så kommer vi (har jeg bestemt meg for) til å begynne å fortelle det. Håper at det bare er en der inne, men så lenge det er friskt blir jeg fornøyd. Andre som har noe spennende som skjer denne uken?

Så spennende. Ja denne uken blir spennende, da jeg skal til jordmor på torsdag.

Tror du det er flere enn en der inne [8D]

Det er spennende ja[:D] Her er det slutt på ferie og jobb igjen... Kan ikke si det er så ille spennende akkurat[8D] Men gruer meg gjør jeg for er så uggen om dagen - og har jobbehelg i tillegg..[&:]

åå gøy med ul [:)]

ikke noe mer spennende enn at jeg har ferie i 2 uker enda, og idag kommer sambo hjem [:D] vært på fisketur siden torsdag morgen..
har lyst å lure han med på å se på vogner [8D]

Ååå, så kjekt med ul... Lykke til [;)]
Vi var på ul sist uke.... [;)]
Denne uka skjer det ikke så masse, eneste er at vi har begynt å fortelle det til folk nå, så rykte begynner vell snart å spre seg...
Så det spennende denne uka er folks reaksjoner [;)] Hehe....

så gøy[:)]

Vi er på vei hjem fra ferie! og i morgen begynner vi på huset våres[:D] så nå blir det veldig spennendes frem over, og veldig spent på om vi kommer oss i hus til bølla i magen kommer[8D]

Ellers så MÅ eg lese teori hele uken, for begynner i jobb strax, og da må eg kunne alt til eg begynner på opplæring[&:] og eg som haaater og lese[8D]

Skal til jordmor snart. onsdag er jeg 12 uker [:D] så litt spennende blir det jo denne uka [:D] 

såå gøy!! Jeg skal på ultralyd nest uke[:D] å nå på torsdag skal jeg til jordmor, så skal vi kansje reise en tur til sverige,gleeeeder meg[:D][:D] 

Back
Topp