Dette bilsetet..

Ja, det trur eg, men eg hadde aldri våga å kjøpe sete brukt. Du kan jo aldri vite om det har vore med i kollisjon/uhell, dei hadde jo ikkje opplyst det uansett viss dei har lyst å få solgt[:)]

sign [:D]

ORIGINAL: sogn78

Ja, det trur eg, men eg hadde aldri våga å kjøpe sete brukt. Du kan jo aldri vite om det har vore med i kollisjon/uhell, dei hadde jo ikkje opplyst det uansett viss dei har lyst å få solgt[:)]

Syns det så gammelt ut? Står ikke når det er kjøpt eller hvilken modell det er. Hadde aldri i verden kjøpt det selv hvertfall.

Nei, det er helt sant. Og jeg vet ikke om jeg tør sjanse på noe sånt. Er tross alt babyen min sin sikkerhet det er snakk om. Så jeg skal ikke kjøpe brukt. Mente heller setet i seg selv. Ser at Britax-setene er billigere enn endel andre seter, og vi har ikke flust med penger akkurat nå heller[:'(][:)] men nytt sete skal hun få har vi bestemt[:D]

Britax setene er bra de. Har britax selv, multi-tech for å være helt nøyaktig. Kjempefornøyd med det [:)]

Britax secura er helt fantastisk [:D]
Brukte det til snuppa til hun var 4 år. Knall god liggestilling, masse sidebeskyttelse og god benplass [:)]
Men troooor at de ikke markedsfører det setet lenger desverre.. Hvertfall ikke her i sør. Men det finnes jo et sete som heter hi way også som skal være veldig bra [:)] Tommelen opp for at du velger ren bakovervendt!

ORIGINAL: Slick Chick

Britax secura er helt fantastisk [:D]
Brukte det til snuppa til hun var 4 år. Knall god liggestilling, masse sidebeskyttelse og god benplass [:)]
Men troooor at de ikke markedsfører det setet lenger desverre.. Hvertfall ikke her i sør. Men det finnes jo et sete som heter hi way også som skal være veldig bra [:)] Tommelen opp for at du velger ren bakovervendt!

[:D] Blir nok kanskje Britax siden vi er så fornøyd med det vi har til storesøster[:D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Syns det så gammelt ut? Står ikke når det er kjøpt eller hvilken modell det er. Hadde aldri i verden kjøpt det selv hvertfall.

Back
Topp