Nå er jeg tilbake på babyverden etter 4 mnd. Jeg har hatt en helt tragisk opplevelse. for 4 mnd siden ble jeg gravid. Jeg gikk gravid i ca 2 mnd. jeg fikk en kraftig blødning som varte i 1 uke. jeg dro selvfølgelig til legen for å sjekke dette og legen tok en gynokologisk undersøkelse på meg, jeg ble fortalt at det var en spontanabort. Jeg ble helt hjerteknust men prøvde selvfølgelig å gå videre. jeg dro ut på byen 2 uker etter spontanaborten. Var jo ikke lenger gravid. Jeg testet nå positiv for 1 uke siden. tok tre tester som viste en tydelig strek. jeg tok blodprøver som skulle vise hcg nivået, og hcg nivået var høyt den ene dagen og falt noen dager etterpå. Ringte samme lege (fastlegen min) og da sa han at jeg hadde fått enda en spontan abort. 'Nok en gang ble jeg hjerteknust. Jeg tok en ultralyd for å se om jeg måtte på utskrapning pga "spontanaborten" og jeg så en stor bebi i magen min. jeg er 4 mnd på vei og har ikke hatt en eneste spontanabort. !!!!!
Får min bebi skader under graviditeten pga jeg gikk ubevisst gravid i 4 mnd pga jeg ble fortalt at jeg hadde spontan aborter hele tiden så forlanger jeg STOR erstattning og legen sparket!!!
Jeg er selvfølgelig overlykkelig. *Jeg kunne se hjerte slå og den lille krabaten sparket som bare det der inne! STOLT mamma. Min bebi har vært sterk og holdt ut! nå gleder jeg meg til den kommer. og skal ikke utsette min bebi for noen tin farlig. Alkohold, røyk, eller noe. er ingen røyker men drakk to uker etter jeg ble fortalt om den "første spontanaborten". så håper virkelig ikke at de har fått noen skader :(:(:(:(
Hva synes dere om dette? Vil gjerne høre deres mening!
Får min bebi skader under graviditeten pga jeg gikk ubevisst gravid i 4 mnd pga jeg ble fortalt at jeg hadde spontan aborter hele tiden så forlanger jeg STOR erstattning og legen sparket!!!
Jeg er selvfølgelig overlykkelig. *Jeg kunne se hjerte slå og den lille krabaten sparket som bare det der inne! STOLT mamma. Min bebi har vært sterk og holdt ut! nå gleder jeg meg til den kommer. og skal ikke utsette min bebi for noen tin farlig. Alkohold, røyk, eller noe. er ingen røyker men drakk to uker etter jeg ble fortalt om den "første spontanaborten". så håper virkelig ikke at de har fått noen skader :(:(:(:(
Hva synes dere om dette? Vil gjerne høre deres mening!