Detta BØR vera dagen!!

Lykke til! Krysser fingra!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er på sjukehuset no. Fått fødestove, men har kun 3 cm åpning og livmorhalsen har kommen dit den skal. Rier kjem med rundt 3 min mellomrom og nokon av dei slepper ikkje opp før neste kjem. Gledar meg allerede til å få epidural :P

Masse masse lykke til! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Super spennende, lykke til :)

Det blir vurdert å ta vatnet mitt da vannblæra er veldig anspent og pressar sikkelig på slik at riene mest sannsynleg blir opplevd verre enn dei egentleg er. Blir så kraftig nedpress at eg "dør" i låra :P

Venter førstemann 18.02.14 ❤❤❤

Imponert over at du makter å logge inn her og oppdatere :p siste som var i tankene mine når riene kom for fult! Masse lykke til, siste innspurt nå! Snart har du prinsen på brystet <3

Imponert over at du makter å logge inn her og oppdatere :p siste som var i tankene mine når riene kom for fult! Masse lykke til, siste innspurt nå! Snart har du prinsen på brystet <3
Enig!

Godt å lese for meg som også er førstegangs.

Sent from my iPad using BV Forum

Nå må vel prinsen ha kommet? Venter i spenning :D

Det samme tenker jeg, og har tenkt på flere andre her. rakk ikke engang si i fra at vannet gikk og riene begynt før jeg dro hjemmefra :p

Veldig spent nå...

EJ!!!! Hvordan går det??
Kjempe spent!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg også satt på Facebook ogsånn jeg også når fødselen var igang, 4 rier på 10 minutter og vannet ble tatt :) for epiduralen funka sååå bra, at jeg hadde ikke vondt noe sted, så da var det en fryd å føde :) (men det bare til smertene ble så sterke da at ikke en gang epiduralen hjalp ;P ) hehe..

Her ble d full stopp på face, bv, tekstmeldinger osv da jeg kom inn på fødestuen og dryppet ble startet, da hadde jeg mer enn nok med å puste meg gjennom riene! Men hadde jeg hatt smertelindring kan d jo hende :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ferdig ❤️❤️❤️

Venter førstemann 18.02.14 ❤❤❤

Back
Topp