Detta BØR vera dagen!!

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
I går litt utpå dagen starta sammentrekningane igjen, og denna gongen har dei ikkje stoppa opp på natta! Har fått sove litt, men dei byrjar å bli ganske vonde! ( :D ;) ) Trur ikkje eg har opplevd at magen har blitt såååå hard før!
Men, tør ikkje å ha for store forhåpningar! Redd for at det ender opp med berre mageknipe som går over etter eit par timar :(
Send meg fødestøv e dikka snille!! ;)

Heiaheiaheia!!!! :D kom ut lille venn!!!!!!

• Liker
Reactions: EJ
Sender masse fødestøv over til deg :D å krysser fingrene å håper på det beste :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

• Liker
Har trua på at dette er din dag.
Jeg er visst blitt så opphengt i at det kan skje når som helst, så i natt drømte jeg at det var i gang og hvordan dagen etter blei.... :) nesten litt skuffa da jeg våknet og skjønte at ingenting var i gjærde.

• Liker
Lykke til! Håper det skjer i dag :)

• Liker
Detta må vel bety fødsel snart???
ImageUploadedByBV Forum1393054898.092401.jpg

Oj! Ja! Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Lykke til! Husk å puste, stå på, og gled deg til premien som venter <3

Spennende :D masse lykke til! Pust dypt inn ned i magen, utrolig hvor godt det hjelper på smertene å puste seg gjennom riene. Snart får du møte prinsen din <3

Lykke til! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dette ser meget lovende ut! :D

Ser jo ut som at det er igang da:-) spennende gitt. Masse lykke til med fødsel.

Er ikkje lika regelmessige, men herregud! Føler ut som eg kunne gått rett inn på eit theater og spelt ulven som skal blåsa ned husa til grisane :P Hadde ein på nesten 4 min og ville dø!
ImageUploadedByBV Forum1393067046.960679.jpg

Er ikkje lika regelmessige, men herregud! Føler ut som eg kunne gått rett inn på eit theater og spelt ulven som skal blåsa ned husa til grisane :P Hadde ein på nesten 4 min og ville dø!
Vis vedlegget 51656

Jeg hadde ikke regelmessige rier men dem hadde nu effekt uansett. Har du ringt føden? Kanskje du burde dra innom en tur dit på sjekk?:)

Jeg hadde ikke regelmessige rier men dem hadde nu effekt uansett. Har du ringt føden? Kanskje du burde dra innom en tur dit på sjekk?:)

Har ikkje ringt enno - bur berre 17 min unna sjukehuset. Føler meg også ganske bra mellom riene, prøver å slappa av mest mogleg mellom.
Byrjar berre og bli sleten i hoftene og korsryggen.

Har ikkje ringt enno - bur berre 17 min unna sjukehuset. Føler meg også ganske bra mellom riene, prøver å slappa av mest mogleg mellom.
Byrjar berre og bli sleten i hoftene og korsryggen.
Det er nu bra :) lykke til :)

Hehe ja man puster en god del! Høres ut som du er ved godt mot :)

Back
Topp