Dett i deta dakkar!

Glad70

Forumet er livet
Isabelle er så innmari snørrete og tett i nesa stakkar. Så ei jente med grønne "tømmer" første eller andre dag i barnehagen etter ferien, nå har vi sånne...

I går hevet sambo hodeenden på senga hennes ca. 10 cm, fordi hun var så tett at hun slet når hun skulle svelge kveldsgrøten. Hun våknet og sutret litt i 5-tiden i dag, men jeg fikk henne til å roe seg, og vi sovnet igjen. En time senere var det slutt på freden. Hun hadde snudd seg med hodet i fotenden, ikke akkurat det beste å ligge med beina høyt når man er tett i nesa da!

Laken, dynetrekk, pysj og bamser, ALT var FULLT av grønn snørr. Og når jeg skiftet dagens første bæsjebleie, og var opptatt med vask der nede, så nøys hun. Tenkte ikke mer over det, men da jeg rettet meg opp og så på henne så hadde hun snørr utover absolutt HELE ansiktet.

Er ikke helt i humør om dagen da stakkar. Får ikke sove skikkelig hverken dag eller natt, bare gnir seg i ansiktet osv. Stakkars. Men jeg tror ikke hun har feber da, så det er antagelig ikke noe alvorlig.

Uff for noe dritt da...[:@] nå igjen liksom[&:]
føler iallefall ikke det er lenge siden du sa ho var snørunge, men det er mulig jeg husker feil.
godt det renner masse ut da.. selv om det er ekkelt[8D]

God bedring til Isabell[:)][:)][:)]

Hun hadde en runde i beg. av juni. Like etter at hun begynte i barnehagen. Men det er vel vanlig med en runde i måneden første året? Slapp vel unna juli da, siden vi hadde ferie mesteparten av måneden...

Hun har smittet meg også merker jeg. Følte i går at jeg var tett på en annen måte enn av allergien, og nå blåser jeg også GRØNT![:'(]

æsj da..[:'(] da får jeg si god bedring til begge to[:)]
snyt dere godt da jenter[;)][:D]

Stakkar...

God bedring til dere begge to[:)]

Æsj, så kjedelig da!![&:]
God bedring til Isabelle!
PS: Det er sånt som hører med første 6mnd i bhg![8D]

ORIGINAL: Ihne

Usj da, stakars[&:][:(]
Men det er sånt som hører med å gå i barnehage, desverre.[&o]

Men gir du henne melk da? Når hun er så tett?
Jeg gir ikke melk til gutta mine når de er så slimete, for da blir de bare enda mer slimete.[&:][:'(]
I grøt er det jo også en del melk.

Jeg har droppet melka, men jeg så sambo ga henne melk i går de måltidene han ga henne (han synes nemlig så SYND på mennesker som må drikke vann, fordi han ikke liker det selv...[:'(]). Grøt har vi gitt henne, morgen og kveld. Det er liksom helt fast rutine, og hun er glad i det. Og nå som hun er så tett så sklir grøten fortere ned enn brødskive i hvertfall (slitsomt å tygge når man ikke kan puste i nesa).

Men jeg føler egentlig ikke at hun har vært så slimete denne gangen (det var hun sist, hostet og plagdes med slim), det er rett og slett snørr!

Back
Topp