Det vokser hvertfall

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Da jeg våknet idag så kjente jeg livmoren! <3 Ahh, godt å vite at det vokser hvertfall. 3 uker til UL...

Dumt jeg ikke har litt ekstra money nå, for da hadde jeg bestilt time med en gang. haha, Altfor nysgjerrig.. hihi

7 uker på lørdag, så tidlig å kjenne livmoren =)

:) herlig
Ja 3 uker og 1 dag til vår UL.
Tiden fyker ikke akurat :o
Og nei penger vokser ikke på trær her heller dessverre :(
Derfor valgte jeg, og utsette TUL litt så vi får sett noe mere enn bare plommesekk ol.

Ehhhh... litt grønn på det her. Hvordan kjenner du livmora? Altså.. hvordan vet du at det er den? :oops:

Jeg håper noe vokser her også.. fikk endelig denne. Ellers så er det en bo igjen.

Vedlegg

• 96373245-ECF5-4472-B765-C390032843F2.jpeg
    96373245-ECF5-4472-B765-C390032843F2.jpeg
    888 KB · Visninger: 62
Ehhhh... litt grønn på det her. Hvordan kjenner du livmora? Altså.. hvordan vet du at det er den? :oops:
For jeg kjenner en kul nederst ved skambeinet som ikke er det til vanlig =) Dette er femte gangen min så vet liksom hva jeg skal kjenne etter. hehe. normalt at den spretter opp rundt uke 12. Men tro meg, du vet hva det er når du kjenner den :)Er vel på str med en appelsin nå =)

:) herlig
Ja 3 uker og 1 dag til vår UL.
Tiden fyker ikke akurat :eek:
Og nei penger vokser ikke på trær her heller dessverre :(
Derfor valgte jeg, og utsette TUL litt så vi får sett noe mere enn bare plommesekk ol.
haha, neii! Tiden går altfor treigt. Men plutselig er vi der.. Rett etter jul begynner jo tiden for OUL og det er jo faktisk ikke lenge til jul. hihi.

Ser absolutt hvorfor du utsatte den =) Jeg fikk bare en time fra sykehuset og tok den =)

For jeg kjenner en kul nederst ved skambeinet som ikke er det til vanlig =) Dette er femte gangen min så vet liksom hva jeg skal kjenne etter. hehe. normalt at den spretter opp rundt uke 12. Men tro meg, du vet hva det er når du kjenner den :)Er vel på str med en appelsin nå =)

Enig :D

også er det best og kjenne den om morningen med full blære eller *kremt* etter orgasme er min erfaring *flau*.
Pga da pleier jeg, og få sammentrekninger etterpå :)

Sjette gangen min, og jeg har aldri kjent livmora. [emoji23]

Enig :D

også er det best og kjenne den om morningen med full blære eller *kremt* etter orgasme er min erfaring *flau*.
Pga da pleier jeg, og få sammentrekninger etterpå :)

Jeg har også kjent den den siste uka etter *kremt*;). Ikke fra utsiden, men jeg kjenner liksom at den blir hard og litt ubehagelig nedi der. Og jeg er bare litt over 5 uker. Men slet noe innmari med kynnere forrige svangerskap, så den livmora er vel igang igjen nå...:banghead:

Jeg har også kjent den den siste uka etter *kremt*;). Ikke fra utsiden, men jeg kjenner liksom at den blir hard og litt ubehagelig nedi der. Og jeg er bare litt over 5 uker. Men slet noe innmari med kynnere forrige svangerskap, så den livmora er vel igang igjen nå...:banghead:

Jaa husker jeg fikk kynnere i uke 12/13 sist. Løp opp en trapp og da var det gjort. Haha. Teit.. Alt sånt kan holde seg til fødselen. Hihi

Back
Topp