Det verste komplimentet

Dramadama

Gift med forumet
Hva er det verste komplimentet du har fått?

Her er det to som troner øverst :-S

Da jeg var ca 20 så var jeg på en blind date, og han fyren sa når jeg møtte han: "Fy f*** jeg fikk bennern når jeg så deg".   Da fikk jeg lyst til å gå hjem... Alene!

Og den andre kom for noen mnd siden. Jeg jobber i butikk og en gammel kunde sa til meg; "Jeg kunne tenke meg å se deg i et sånt miniskjørt!"
(Og da pekte han på ei gammal kjerring som virkelig ikke burde gå i miniskjørt....)

Noen burde virkelig bare holde kjeft :P

Det verste ever;
-Du er veldig pen, sånn fra siden....

"du har de fineste brune øynene jeg har sett, sikker på at ikke du bruker linser?"

jeg har blå øyne og bruker ikke linser...emoticon

Hm...hva var galt med de komplimentene? Sånn bortsett fra at førstnevnte var av den grove sorten

Juliette skrev:
Hm...hva var galt med de komplimentene? Sånn bortsett fra at førstnevnte var av den grove sorten

For min del så kunne gutten heller ha sagt: "Så pen/fin du var!"  Og han gammern kunne bare holdt munn, eventuelt holdt seg til å slenge dritt om hu gamla i miniskjørt. Haha :P

Juliette skrev:

Den første var jo bare vulgær og av typen; "jeg håper du har god forsikring for du laget nettopp bulk i buksa mi"... den hadde hvertfall ikke blitt godt mottatt her heller...

Du er er så pen, kan jeg få kalle deg penis? Er den første jeg kom på, snakk om å skru på sjarmen!

Var vel igrunnen ment som kødd og ikke direkte kompliment menmen :P Ikkje så bra fordeom

Kom igjen da damer!
Dere må jo ha hatt noen håpløse sjarmører i hælene som har plumpet ut med noen lættiskommentarer? :P

Dramadama skrev:

Juliette skrev:

For min del så kunne gutten heller ha sagt: "Så pen/fin du var!"  Og han gammern kunne bare holdt munn, eventuelt holdt seg til å slenge dritt om hu gamla i miniskjørt. Haha :P

Jo, altså, når jeg leser igjen og ser det var det første fyren sa på en blind date, så er det åpenbart at han er rimelig blåst. Det er han forøvrig uansett hvor han sier det, med mindre det er typen din som slenger det ut spøkefullt eller noe, Komplimentet er uansett ikke spesielt flatterende. Men det verste du har hørt? Og det var jo ikke gamla han kommenterte, men miniskjørtet. Regner med gamla hadde sans for mote og skjørtet var særdeles snertent? :P Uansett, ser heller ikke denne som en under kategorien "den verste". Men så var det jo heller ikke min mening som skulle fram der, men din mening, så...:)

haha bra lenge siden jeg hørte ordet BENNERN!!

ho ho ho good old days!

Syns en bør ta det som et kompliment at en fyr får "bennern" av deg jeg,sikkert ikke mange som får det...?
HAHA neida..emoticon

Det verste komplimentet jeg har fått var vel på barenskolen. Jeg hadde fått meg en kjæreste (my first love) og var så opp i skyene forelska, men problemet var jo at han ikke så ut, så da mobbet de meg i klassen (han gikk i klassen over). Så kommer denne ene gutten da, som jeg aldri egentlig var noe venn med, og skulle forsvare meg;

"Ja, Anette går ihvertfall ikke etter utseendet!"

Litt paff og en smuule fornerma da, ja. Jeg syns jo kjæresten min var dritpen! I dag skjønner jeg jo hvorfor han sa det han sa, denne gutten. Jeg hadde jo ikke smak i det hele tatt på den tida! 

åh ! du ligner på en som eg kjenne som heter Asbjørn !

eller: du er søt og sexy å sånn, men ikke akkurat ei man gifter seg med..

Første date, hadde møtt kar'n på sukker.no..

Det første han sier, etter å ha presentert seg med et slapt håndtrykk:
-fy faen, du er høy! Visste ikke det fantes så høye damer jeg!!..... *klappefor*
Jeg er 179,5, men jeg er da vel ingen kjempe forde!

Resten av kvelden brukte han på å snakke om at han var blitt bedratt av eksen, og at han hadde store problemer med forhuden. pga en "flik" som ikke var som den skulle..!!

Da jeg kom hjem (ALENE) sendte han meg en mms med bilde av penisen sin i eregert tilstand, fordi han synes jeg burde vite hvordan det var med denne trøblete forhuden..
- påfølgende så svarte jeg at jeg ville ha meg frabedt slike bilder, og at jeg ikke ville ha kontakt mer, siden jeg ikke synes kjemien stemte AT ALL. Da var svaret jeg fikk:
- Åh, vi som hadde det så fint! Kan jeg ikke få en ny sjanse? La oss begynne på nytt!!

Vi hadde da møttes en gang, og hadde vel igrunn ikke BEGYNT noe som helst!
Ikke spanderte'n heller! :P hahah..

Dette var vel mer en hel historie, men den var verdt å få på papir/skjerm!

WishMeLuck skrev:

-fy faen, du er høy! Visste ikke det fantes så høye damer jeg!!..... *klappefor*

Resten av kvelden brukte han på å snakke om at han var blitt bedratt av eksen, og at han hadde store problemer med forhuden. pga en "flik" som ikke var som den skulle..!!

Da jeg kom hjem (ALENE) sendte han meg en mms med bilde av penisen sin i eregert tilstand, fordi han synes jeg burde vite hvordan det var med denne trøblete forhuden..
- påfølgende så svarte jeg at jeg ville ha meg frabedt slike bilder, og at jeg ikke ville ha kontakt mer, siden jeg ikke synes kjemien stemte AT ALL. Da var svaret jeg fikk:
- Åh, vi som hadde det så fint! Kan jeg ikke få en ny sjanse? La oss begynne på nytt!!

Hahaha, så grusomt!

Ble det noen flere møter, da?

Sin skrev:

WishMeLuck skrev:

Hahaha, så grusomt!

Ble det noen flere møter, da?

Haha, nei! Det ble ingen flere møter! hehe!
Ingen flere meldinger heller!
Grusom type! :P

"Du hadde vært skikkelig sexy om du var tynn."   Takk for deeeeht

hehehe - jo man kan si d sånn - hadde meg m en fyr, ut og inn to ganger og der kom han - og da han kom m kompliment etterpå begynte jeg å le, så jeg faktisk kanskje var den som til syvende og sist var værst . han sa: du er den 10 ende jeg har hatt sex med.

(skal si , jøss så heldig jeg er lissom... eeeeeeeeeeeeeeeeeh, hva faen er det forno å si lissom. grunnen for lattern var vel at det virket vel ikke akkurat som om han hadde hatt seg så mange ganger ;P)

Greit å vite hvem nummer du var da, for du lurte sikkert!

Gutten min ble født med gullsot og var derfor ganske gul, han hadde i tillegg bare hår på siden av hodet... Og da tanta mi så ham for første gang utbrøt hun " oj, han ser ut som en liten kinesisk mann. Ja, han ligner faktisk veldig på deg!" Jo, takkskarruha. Til opplysning er jeg verken mann eller kineser:)

Back
Topp