Det verker....

Thea og mamma

Glad i forumet
Det verker så innmari i underlivet og lysken:( Vondt å reise seg fra sofa, vondt å løfte beina, ut og inn av bil er et h...., klarer nesten ikke snu meg i senga før det "hogger" til:-( Haff....flere som har det sånn?

jepp, innimellom det kalles bekkenløsning det snuppa ;)

Hender gubben må hjelpe meg ut av bilen. Jeg var ikke så ille sist gang syns jeg :/

Lurer på om det er disse ligamentgreiene som folk snakker om. Jeg hadde mye sånn tidlig i sv.skapet. kunne ikke reise meg fra sofaen uten at det hogg til. Og da måtte jeg helst gå kroket et par meter for det ble verre hvis jeg rettet meg opp med en gang. Kom også spesielt hvis jeg hosta eller nøys. Kom tilbake igjen da jeg var forkjøla for en mnds tid siden. Ikke godt å hoste da.
Var liksom vondt helt nederst, nesten ikke i magen en gang,men nærmere lysken,på begge sider. Ikke noe godt nei :(

ja er nok bekkenløsning.. har slitet med det samme jeg å.. vanskelig å ligge på rygg, reise seg opp, stå eller gå lenge osv :S men det går stort sett helt over etter fødselen :)

jepp, innimellom det kalles bekkenløsning det snuppa ;)

Hender gubben må hjelpe meg ut av bilen. Jeg var ikke så ille sist gang syns jeg :/

Vet det er bekkenløsning...thihi;-) Men hadde ikke sånn vondt sist gang med veslesnuppa:-)

ligament båndene sitter jo på siden av maven da...... :confused:
Lurer på om det er disse ligamentgreiene som folk snakker om. Jeg hadde mye sånn tidlig i sv.skapet. kunne ikke reise meg fra sofaen uten at det hogg til. Og da måtte jeg helst gå kroket et par meter for det ble verre hvis jeg rettet meg opp med en gang. Kom også spesielt hvis jeg hosta eller nøys. Kom tilbake igjen da jeg var forkjøla for en mnds tid siden. Ikke godt å hoste da.
Var liksom vondt helt nederst, nesten ikke i magen en gang,men nærmere lysken,på begge sider. Ikke noe godt nei :(

Det er ikke ligamentbåndene, føles rett og slett ut som jeg har sykla mange bil på et dårlig sykkelsete ;-)

hehe sykkla mange BIL Ja. Du dæven da hadde jeg hatt vondt å :P hihiihihiih

Jepp, har det sånn her og. Her er det bekkenet. Kommer særlig hvis jeg har gått mye :)

I natt har jeg hatt så vondt at jeg har gråte meg gjennom natta, så er ganske redusert i dag:-( Men for all del jenter, der ER verdt det ❤❤❤

I natt har jeg hatt så vondt at jeg har gråte meg gjennom natta, så er ganske redusert i dag:-( Men for all del jenter, der ER verdt det ❤❤❤
Uffda! Har slik avogtil, så vondt at jeg ikke klarer og løfte beina! Jeg må ha en pute mellom beina når jeg ligger på siden så at det stabilisere seg litt. Kanskje du skulle ha prøvd og få henvisning til fysioterapi?

Uffda! Har slik avogtil, så vondt at jeg ikke klarer og løfte beina! Jeg må ha en pute mellom beina når jeg ligger på siden så at det stabilisere seg litt. Kanskje du skulle ha prøvd og få henvisning til fysioterapi?

Jeg ligger også med pute mellom bena, men det så vondt når jeg snur meg:-( På morran hjelper snuppa meg med å få på meg sokkene...hihi...klarer rett å slett ikke å løfte beina:-( Skal til legen om en uke, så skal høre da:-)

Jeg ligger også med pute mellom bena, men det så vondt når jeg snur meg:-( På morran hjelper snuppa meg med å få på meg sokkene...hihi...klarer rett å slett ikke å løfte beina:-( Skal til legen om en uke, så skal høre da:-)
Det er ikke noe godt! Heldigvis har jeg bare så vondt avogtil, har funnet ut hva jeg kan gjøre og ikke kan gjøre.. er jo bra du har litt hjelp til og kle på deg :)

Back
Topp