Det var som jeg trudde...

*Mamma t Gullungene*

Elsker forumet
Jepp, det var som jeg trudde, snuppa ligger med hodet godt nede i bekkenet...
Litt tidlig enda syns jeg! Fikk en ny time 22/12, etter det trudde ikke JM at vi skulle
ses noe mere før barnet er ute [:-] Går liiiiitt fort nå ja!

Jeg som har stengt "butikken" mellom 23e og 31e desember [8D]
Men med de plagene jeg har trur jeg "dessverre" att lille "Emma" kommer om ikke altfor lenge [:'(]
Har 3 datoer inne i hjernen min som jeg ikke kan slutte å tenke på, 20/12, 28/12 og 5/1...
Så da er det bare å vente og se når det skjer!

I sykemeldingen min står det at jeg må vile og ikke løfte osv, pga hot om fødsel førr utgangen av uke 37 eller noe sån...

oii[8D][:D]spennende tid fremover ja[:)]

så fint navn da[:D][8D]

OI, så spennende!
Men skjønner du synes det går litt fort ja!
Jeg har hele tiden tenkt at etter jul kan jeg begynne å ha nedtelling, og det er leeeeeenge til jul...men plutselig så er jula her, og plutselig er januar her og hjeeeelp! Så kommer altså nr. 3...........

Ønsker deg masse lykke til, og håper virkelig at lillesnupp holder seg inne til januar!!

Klemmer

Massssse lykkke til [:)][:)]

Håper nå virkelig at hun holder seg inne noen uker til - forhåpentligvis helt til januar!

Hehe... Hadde vært noe det, nyttårsbarnet på BV [:D]

Vi snakket litt om at det hadde vært moro med det første barnet 2010 her i Karlstad da [;)]

Vi får da håpe at hun holder seg inne noen uker til, selv om det føles som jeg vil ha henne ut nå,
om dere skjønner vad jeg mener...  Man blir litt lei, spesiellt når man har vondt store deler av dagen
og ikke kan gjøre noe med det!
Håper så klart at hun holder seg inne til 2010! Spennende tid fremover ihvertfall [:)]

Vi får håpe hun holder seg inne til uke 37 ja, men ikke så mye lenger enn det for din del. Jeg hadde konstant vondt i månedsvis og halleluja det var godt å være ferdig (selv om jeg hadde enda litt større vansker med å gå de første dagene pga bekkenet, men de konstante smertene avtok betydelig)!!

Oi travel lita jente!!
Blir spennende å se om noen av datoene stemmer![:D]

Lykke til !! Så spennende.....

Oisann her skjer det ting.Vi får håpe Lille Emma holder seg til jan.
Kan anbefalle 11 jan[;)]

Ja, de virker ha travelt disse januar bebisene [:-]

Men håper så klart hun blir i magen til uke 37 ihvertfall, og da helst til 1 januar [:)]

Det ska bli veldig godt å bli ferdig denne gangen! Da kanskje man endelig kan sitte riktig
og være litt mere med å leke med barna [;)]

Oj, får håpe hun kjenner sin "besøkelsestid" og ikke minst velger januar som sin måned[:)] Lykke til videre!

Så utrolig spennende! Jeg håper hun ligger en liten stund til da, sånn at hun slipper å komme ut for tidlig. Men det er jo ikke så lett å gjøre så mye med det, dersom hun vil ut.

Emma er et så fint navn. Jeg har alltid elsket det navnet, med den svenske uttalen da[:D].

Du får slappe av så godt du kan mens du venter på jul og Emma!

Ja, vi får satse på 5 januar (eller første nyttårsbebisen [8D]) Håper på det!

Har termin 15 januar, så er enn stund enda [;)] 

Altså jeg hadde termin 12 januar. Og julaften blir Malte ett år. Så det kan jo bli julaften også.....

Håper nu at det holder seg fredelig til dere overr jul i alle fall. Ikke noe særlig å ligge på sykehuset i julen når man helst vil være med familien.

ORIGINAL: Olive76

Altså jeg hadde termin 12 januar. Og julaften blir Malte ett år. Så det kan jo bli julaften også.....

Håper nu at det holder seg fredelig til dere overr jul i alle fall. Ikke noe særlig å ligge på sykehuset i julen når man helst vil være med familien.

Jeg tenkte på deg Olive jaaa... Håper  ihvertfall at hun ikke tenkt å komme på julaften, da har jeg stengt [8D]
Da får hun "hellre" komme noen dager førr eller så må hun bare vente til 1 januar [8D]

Back
Topp