Det var kaka si det :P

Huff ja, sånne push-kaker håpet jeg aldri skulle komme til Norge. Tenkte d var veldig særamerikansk..

Den fikk jeg postet på Facebook veggen min i dag :) Det er da man kommer på at man gleder seg til å føde :/

Så jo ikke så ille ifølge den kaka der da. Babyens hode har jo mer enn nok plass :P
Ha ha, sant :) Bare kom på hva det var jeg går og venter på om dagen ;)

Har sett alt for mye på fødeavdelingen de siste ukene, så er veldig klar på det.
Sist gang ble det keisersnitt, men har belaga meg på å føde normalt denne gangen om alt går som det skal...
.. men det ser jaggu trangt ut ja :P

Har akkurat kuttet ut sånne programmer, for å få det litt på avstand. Har slukt det jeg har kommet over hele svangerskapet til nå :) Nå prøver jeg bare å tenke på de som var fine og rørende.

Synes ikke det var en nyhet akkurat, sånne kaker har vært mange steder i mediene det siste året i hvert fall, men nå er kanskje ikke Dagbladet den beste nyhetskilden heller. Har sett værre for å si det sånn, med litt mer syltetøy :P

Har sett alt for mye på fødeavdelingen de siste ukene, så er veldig klar på det.
Sist gang ble det keisersnitt, men har belaga meg på å føde normalt denne gangen om alt går som det skal...
.. men det ser jaggu trangt ut ja :P
Det er det :o hoho. Hvertfall hos meg. Klipp klipp og sysy:(

Ikke en kake jeg ønsker meg, men forhåpentligvis smakte den godt, selv om utseende på kaka ikke gjorde at jeg fikk lyst på kake.

Folk er fantasifulle da ;)

Back
Topp