C
Chuma
Guest
Nå har jeg vært i kontakt med noen av legene på assistert befruktning klinikken på Riksen, og jeg spurte dem om det kunne være slik jeg mistenkte, at stimuleringen jeg fikk under forsøket i desember kunne ha innvirkning på det at jeg ble spontant gravid i syklusen etter. De bekreftet dette og sa at det var ikke så uvanlig, både at kroppen er stimulert til bedre eggløsning og at livmoren er mer reseptiv. Så det var altså ikke helt tilfeldig at det skjedde akkurat nå.
Men det vil si at alle dere jenter som får negative forsøk - hvis dere ikke har en diagnose som fullstendig utelukker spontan befruktning, stå litt ekstra på i påfølgende syklus, det kan hende det klaffer da istedet! Vil gjerne at så mange som mulig skal følge i mine fotspor!
Men det vil si at alle dere jenter som får negative forsøk - hvis dere ikke har en diagnose som fullstendig utelukker spontan befruktning, stå litt ekstra på i påfølgende syklus, det kan hende det klaffer da istedet! Vil gjerne at så mange som mulig skal følge i mine fotspor!