Det var ikke meningen

samme her...har en sulette samboer jeg og... glemmer ting og tang til stadigheter. men han glemmer ikke meg og gullet da, det er jo det viktigste sier han når han har glemt noe viktig[:D]

ntåååå..du e no godt koselig og ett godt bidrag til bv du og [:D][:D]

go klem til deg

ORIGINAL: Tanine

ORIGINAL: ~Iversen~

Dere er morsomme begge to (Monica24 og Tranine)!!! [:D]
To muntre jenter (eh... kvinner) med masse humor og godt humør! =)
To gode bidrag til bv!![:)][:)][:)]

~Maja~

Nååå, Tusen takk for det! Og I LIKE MÅTE!!!!

Takk! [:)]

ORIGINAL: Monica24

ntåååå..du e no godt koselig og ett godt bidrag til bv du og [:D][:D]

go klem til deg

Takk til deg også! [:)]

Det er godt å dele litt glede, kjærlighet og gode klemmer også!
-kanskje spesielt etter en opphetet diskusjon.... [:D]

Her kommer en stooor "gjør det selv"-klem til dere fra meg!     
(smilyen ble ikke noe stor da.... men tanken er stor!)

~Maja~

er han i millitæret eller noe?? min sambo er 2 året politi student og nå på mandag reiser han fra meg og barnet i 2 uker for å ta den stygge utrykningslappen de vist trenger...tihi..kommer til å savne han..hvertfall lillegutten vår

Uff, så kjipt!!!

Jeg husker jeg sa at jeg ikke ville bli avhengig av mannen min.... På et vis er jeg jo ikke det, -jeg mener, jeg klarer meg selv og sånn. Men jeg liker absolutt ikke tanken på å være fra ham engang! Ikke en uke, og i vertfall ikke noen mnd! Glad mannen min ikke har sånn jobb jeg! [:)]

*føler med dere*

~Maja~

ORIGINAL: Tanine

[:)]Ja, jeg tror nok jeg er veldig avhengig. Altså, klarer meg jo uten han og er jo til tider litt godt å være alene, har jo skole og jobb og drive med og slikt, men er ikke vant til å være borte fra hverandre og er jo på en måte "frareist"...hadde jeg reist bort selv så hadde jeg sikkert følt det litt anderledes.

Er det ikke gjerne sånn? At den som reiser har det kjempe bra, mens den som sitter igjen "gåter seg i søvn hver kveld"??? [:(]

Handler vel om at den som reiser opplever mange nye ting, mens den som sitter igjen kjenner på "tomrommet"...

~Maja~

Back
Topp