Det var ikke meningen

~Maja~

Elsker forumet
Om det var min skyld at innleggene ble slettet, så vil jeg bare si at det ikke var meningen! [:(] 

Og det var heller ikke meningen at noen skulle føle seg støtt, eller miste sitt gode humør! [:(]
Det må jeg bare beklage!!!

Samtidig angrer jeg ikke... Jeg synes det er godt og se at det kommer en reaksjon på dette. Det handler jo egentlig om grensesetting og hva som blir sett på som akseptabelt. Eneste grunn til at det ble så opphetet er at det var sterke meninger her. Tydeligvis er det noen grenser som ikke er klare...

Igjen: beklager at det ble så mye uro og bråk ut av dette!

~Maja~

jeg står på din side jeg iversen...heelt enig med deg..det gikk for langt og det ble for sykt spør du meg asså

jeg har tydligvis godt glipp av ting i kveld... men det var jo kanskje like greit....

Alle har forskjellige meninger/humor osv, du har ingen ting og være lei deg for![:)]

Trådene ble slettet på grunn av deres innhold og utvikling. De ville ha blitt sletttet uansett!

du har ikke gått glipp av noe kan jeg si det..bare syke ting....
men du?ka de 2 hundene på bildet ditt gjør på?[8|][:-]ser litt suspekt ut[:D][:D][:D][:D]ha ha ha

ORIGINAL: Monica24

men du?ka de 2 hundene på bildet ditt gjør på?[8|][:-]ser litt suspekt ut[:D][:D][:D][:D]ha ha ha

Hehe....

Fy da Monica! Hva er det du tenker på??? [:D]

~Maja~

nei gad!ikke tro det da[:D][:D][:D][:D]la bare merke til det plutselig og bare lurte[:D][:D][:D][:D]tihi ikke mer enn det, og tenkte jeg bare skulle spørre henne liksom[:D][:D][:D]jeg er ikke sånn ekkel da![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]ha ha ah

men du?ka de 2 hundene på bildet ditt gjør på?ser litt suspekt utha ha ha

hehe.. det er ikke så ille som det ser ut, den ene sitter foran den andre i buret[;)]

okey[:D][:D]ser bare ut som noe annet hvis man ser nøye etter[:D][:D]*overtrøtt her asså* men gu for noen skjønne hunder du har da[;)]

okeyser bare ut som noe annet hvis man ser nøye etter*overtrøtt her asså* men gu for noen skjønne hunder du har da

skjønner.. hehe[;)]
Tusen takk[:D] Jeg synes å det...

nei gad!ikke tro det da[:D][:D][:D][:D]la bare merke til det plutselig og bare lurte[:D][:D][:D][:D]tihi ikke mer enn det, og tenkte jeg bare skulle spørre henne liksom[:D][:D][:D]jeg er ikke sånn ekkel da![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]ha ha ah

Hehe... [:D][:D][:D] neida... jeg tror ikke du er sånn heller jeg!
Sytes bare det var morsomt jeg! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
(se... jeg har også humor.... hehe......)

Forøvrig veldig bra at du kan "lette på trykket" med en sånn kommentar! [:)]

~Maja~

he he he.. den e go!
ja jeg syns det var på sin plass og på tide  med en liten "trykk-letter"[:D]

har humor jeg og[:D][:D][:D]ha ha ha ha!![:D][:D][:D] 

ORIGINAL: Tanine

he he he.. den e go!
ja jeg syns det var på sin plass og på tide  med en liten "trykk-letter"[:D]

har humor jeg og[:D][:D][:D]ha ha ha ha!![:D][:D][:D] 

Nei du har ikke humor. Jeg synes ikke det var morsomt, du har annen humor enn meg = du har IKKE humor...

Hehe...[:D][:D]

Nei, du kan så si......

ok jeg har ingen humor..*grine hyle skrike*[:D][:D][:D][:D][:D]

ok jeg har ingen humor..*grine hyle skrike*[:D][:D][:D][:D][:D]

Ååå dakar!!!

Vil du snakke om det? [8D]

ja sant?tror jeg skal starte en tråd om kem som syns synd i meg..*neida*

ja sant?tror jeg skal starte en tråd om kem som syns synd i meg..*neida*

Jada! [:D][:D][:D]

Det synes jeg absolutt du skal gjøre! [:D][:D][:D]

he he he he... ja jeg skjønte det[:D][:D][:D]hehe.... skal en masse til for å få meg sinna asså...jeg som er en kjempe solstråle [:D][:D][:D]he he he

Dere er morsomme begge to (Monica24 og Tranine)!!! [:D]
To muntre jenter (eh... kvinner) med masse humor og godt humør! =)
To gode bidrag til bv!![:)][:)][:)]

~Maja~

Back
Topp