det var ikke meg...

pupple

Forumet er livet
..som vant i Viking-lotton!!!

så dere d på tv kanskje[:-] http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article500206.ece

kan være ei jeg jobber sammen med.. flere damer derfra som jobber hos oss[:D]

jeg kunne tenke meg å vinne sjøl jeg.. men trenger ikke være sååå mye[;)]

Det hadde ikke vært meg i mot å vinne så mye![:D] Men jeg spiller visst ikke...

vi tipper med jobben.. en gjeng på hele 20 stk tror jeg[;)]
vanlig lotto + joker (ikke joker nord[8D][;)][:D])

vi har iallefall 20 rekker og betealer 270 kr hver 10 uke.
har mange ganger hatt 6 rette!!! og vinner stadig småbeløp.. når vi har nok penger på konto innimellom blir det 10 gratis-uker..
vi kommer typisk ALDRI til å vinne masse.. men jeg tør jo IKKE trekke meg. typisk at de drar inn 10 mill eller noe da[&:]

Nei, du kan jo ikke slutte, for som du sier, da vinner dem nok!

Har vært borti det samme selv. Hadde ekstrajobb på travbanen i mange år, og de jeg satt sammen med ville stadig at vi skulle spleise på en lapp. Jeg var egentlig ikke så interessert, men jeg turte jo ikke si nei, av samme grunn som deg. Det var bare småbeløp vi spilte for da, så det ble ikke så dyrt.

Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort med så mye penger[8|]

Jeg har nok pussa opp kjøkkenet, og fridd til sambo[;)] Jeg tippa en stund, men jeg glemte å hente "premiene" Jeg fikk ikke beløpene rett på konto, så jeg fikk sånne sjekker i posten på 50 kr ol beløp[8D] Jeg glemte å kæsje de inn, og dermed hadde jeg gitt norsk tipping 400 kr[&:] Da bestemte jeg meg for at det var tøv å tippe, men jeg har tenkt å begynne igjen..[:)]

ORIGINAL: camika

Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort med så mye penger[8|]

Jeg har nok pussa opp kjøkkenet, og fridd til sambo[;)] Jeg tippa en stund, men jeg glemte å hente "premiene" Jeg fikk ikke beløpene rett på konto, så jeg fikk sånne sjekker i posten på 50 kr ol beløp[8D] Jeg glemte å kæsje de inn, og dermed hadde jeg gitt norsk tipping 400 kr[&:] Da bestemte jeg meg for at det var tøv å tippe, men jeg har tenkt å begynne igjen..[:)]

Det første sånn "spillekortet" jeg hadde skaffet jeg meg i en kiosk som lå like ved der jobben min holdt til på den tiden. Det var et eldre ektepar som drev den, det var en sånn skikkelig gammeldags kiosk, hvor smågodtet hadde stykkpris (og de hadde fantastisk masse deilig godt der![:)]), og man sa f.eks. "For tre kroner av den", også plukket gubben eller gamla oppi og sa "Ja takk" for hver type godt. De var veldig hyggelige altså, men hele konseptet var veldig gammeldags...

Ehhhh... poenget var: Når jeg skulle fylle ut skjema for å få spillkort, så krysset han gamle mannen bare på postgiro-utbetalingskort for meg og sa: "Jeg krysser der, for det er det tryggeste".[8|] Så sånn fikk jeg også småbeløp på hentelapper. Mye bedre å få dem på konto da!

ORIGINAL: Glad70

Det hadde ikke vært meg i mot å vinne så mye![:D] Men jeg spiller visst ikke...

Back
Topp