Det var forferdelig..

Å herregud så forferdelig det må ha vært for deg!! Huff, fikk helt vondt i meg[:(]
Men flott at det gikk så bra som det gjorde, tross alt![:)]

Huff altså, det er dessverre sånn som kan skje ja. Du gjorde alt det riktige, så da gikk det nå bra til slutt (etterhvert).

Vi pådro oss også en 1. og 2.gr forbrenning for akkurat to uker siden. Jeg var ikke hjemme den kvelden det skjedde, men har som du vært igjennom alle rundene med sårskift og legebesøk hver dag i en uke.. Men du verden som det gror til disse småttisene.
Første gang jeg så sårene hadde det nesten gått et døgn, (første sårskift..) og det var åpne sår og blemmer som verket, og det såg helt jævlig ut! Da begynte jeg å gråte.... Begge lårene var dekket av sår.
Men barnevakten gjorde også alt riktig, ringte etter hjelp, og fikk kjølt ned. Hun satt vel i en halv time i badekaret etterpå tror jeg.
Men som du sier, de er så tapre vettu, det virket ikke som det plaget henne i det hele tatt!
Bare når det begynte å gro for fullt, da klødde det vel. Nå er det gått to uker, og det er bare røde områder igjen. Smører godt med krem, og snart er det vel borte.

Så. Det skjer i alle hjem. Det går fort. Man må bare passe på så godt man kan.
Og for dere som nå lurer på hva som skjedde.. det var i badekaret. Vi har sånn avansert boblekar, med dyser i sidene, og plutselig strømmet det ut kok-varmt vann på to av sidene. Spør meg ikke om hvorfor.
Men jeg hadde gitt beskjed om at jenta skal settes oppi ETTER at det er tappet da. Tipper det blir gjort heretter...
Fælt å påføre disse uskyldige små noe sånt... bra det stort sett går bra!!

Fortsatt god bedring til dere!!!

Å så forferdelig det må ha vært [:(] Så bra at du gjorde alt riktig sånn at det gikk så bra som det gikk.

Masse klemmer til deg og E

ORIGINAL: overasket

Å så forferdelig det må ha vært [:(] Så bra at du gjorde alt riktig sånn at det gikk så bra som det gikk.

Masse klemmer til deg og E

Back
Topp