Det var det...

Minnimoen

Blir kjent med forumet
Var på ultralyd igår, pga blødninger siden lørdag.. Tok bare et sekund før hun sa det var en SA...[:(][:(]
Så jeg må desverre melde meg ut av desemberklubben...[:(]

Lykke til til alle dere andre!!!![:)]

off d var vondt å høre..
Hvordan går d med deg da?? fikk hjertet helt i halsen her jeg..
 men ikkje mist motet, er nok ikkje så lenge før du har ett lite under i magen igjen..

STOR KOZ FRA MEG

Joda, det går no på et vis. En trøst at det antageligvis var noe galt med fosteret, og at det skjedde no (8. uke) istedet for for eksempel uke 12-13-14..... En fattig trøst, men men...[&:]

Håper det klaffer like fort neste gang, denne spiren satt nemlig på første pp... Imens får vi kose oss med vår lille tulle på ett og et halvt år![:)]

Tusen takk for omtanken, forresten, det varmer...[:)]

Koz tilbake til deg!

Hei Trinemor79

På lørdag og søndag var det mer brunlig, mens det har vært friskt blod igår og idag med litt slim og  "klumper" (Sorry detaljer!!!) (ville vare ca en uke, sa gynekologen)

Har fulgt med innleggene dine, tenkt masse på deg. Håper inderlig du får en bedre tilbakemelding enn meg!!!!! Krysser alt av fingre og tær for at det går bra med deg og spiren din!![:)]

Stor klem fra meg

tusen takk.
Trøsteklem til deg.. syns det er så trasig når det går slik som med deg.. uansett, bare det å oppleve noe slikt,er så urettferdig.. men sånn er nå livet, å ingen regjerer over det, desverre.[:(]

Ja, føles veldig urettferdig...sånt noe skulle jo ikke skje meg...[:(]
Hadde så god følelse at det skulle gå bra også[:(]
Og så sier gynekologen at det er så lite, bare en cm, skulle vært en og en halv, så må jo ha skjedd en MA for en-to uker siden[:(]
Når jeg tenker etter, så er det vel omtrent da jeg ikke merket kvalmen så mye lenger, og ble litt mindre oppblåst også. Tenkte ikke på at det kunne være noe sånt i det hele tatt da, men ser det jo no i ettertid[:(][:(][:(]
No vet jeg i hvert fall hva jeg skal legge merke til neste gang (hvis vi blir så heldig..) Det blir vi nok...MÅ det...

trodde det bare var en bønne, når man er 7 uker..(ca 1 cm)
ja, huffamei...
Er nå ikke kommet ut noen bønne enda her, om det kommer ut, jeg vet jo ingenting..

Var det imorgen du skal ta blodprøver? Hvorfor får du ikke ta ultralyd?
Fastlegen min (en kvinne), var veldig forståelsesfull, og skaffet meg time til ultralyd umiddelbart etter legebesøket.
Det burde være obligatorisk!
Er helt forferdelig å gå å ikke vite noe, føler med deg...

i morgen får jeg svar på hcg prøve tatt på fredag.. ville bare vite om verdien på den er som den skal.. har ikke blødd så mye siden fredag.. var i går å tok enda en hcg, for å se om det er senking på den, å svaret av det får jeg nå fredag..

Jeg sa jo til legen, ang UL, men han sa det var for tili, å han begynte å prate om uke ti... han var skråsikker på at det var en abort.. så på helsekortet mitt, han hadde notert at jeg hadde en VOLDSOM blødning... det er ikke sant, da jeg var hos legen, så var jeg slutta å blø, men begynte senere.. å jeg sa bare at jeg hadde blødd.. men sånn er det når man kommer til utenlandske leger, å man såvidt forstår hverandre..

Ååh, blir spennende imorgen da! Høres ikke ut som SA da, siden du ikke har blødd i ett? Har ikke stoppet opp hos meg i det hele tatt i alle fall, bare blitt mer og mer..
Kanskje en liten trøst for deg, håper jeg?[:)]

Forresten så er legen min også utenlandsk...hehe. Tror hun har bodd lenge i Norge, snakker i alle fall ok norsk..

min var svart, å dansk.. så han må kunne mange språk[:D]

Nei , jeg har hadd det avtagende.. bare lita stripe i bindene om dagen... så jeg holder fremdeles roen....til i morgen, men så er det stopp på tolmodigheten min etter da..[:D]

uff så tristå høre

håper det klaffer snart for dere igjen

trøsteklem

Back
Topp