Det var det.

Håpimagen

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Da er det bare å melde meg ut herifra. Etter brun spotting i går og i formiddag fikk jeg time til UL. Intet liv, fosteret sluttet å utvikle seg for noen uker siden. Var over 10 uker på vei og frem til i går kjente jeg meg trygg på at dette gikk veien. Nå kjenner jeg meg helt nedbrutt og gruer meg veldig til i morgen - da skal jeg ta en tablettkur jeg har fått for å få ut det som er.

Lykke til alle dere andre. Jeg har ikke vært så aktiv her, men har kikka innom titt og ofte.

Det var veldig trist, ta godt vare på deg selv. Sender deg en stor klem. :Heartred

Ånei, så trist :( vet det kan bli tøft framover, men ønsker deg masse lykke til videre ♡ håper du blir raskt gravid igjen når/hvis du ønsker det. Klem

Så trist å høre! Håper du har god støtte rundt deg, og ønsker deg lykke til videre:Heartred

Sender deg en klem :Heartred håper du har gode mennesker rundt deg som kan hjelpe deg igjennom dette!

Klem [emoji174][emoji171]

❤️ Uff, så utrolig trist❤️
Henger meg på det de andre sier her og håper du har et godt nettverk av støttepersoner rundt deg og dere!
Mange lykkeønskninger og varme tanker din vei❤️

Uff[emoji173] så utrolig trist å høre. Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden [emoji173]

Å nei det var leit å lese [emoji174][emoji173] håper du kommer deg godt igjennom denne perioden nå! Mange varme klemmer og tanker til deg og dere [emoji173]

Back
Topp