Det var det

Å nei :( krysset fingrene for at det er noe ufarlig!
 
Det var ei lang natt, var på sjukehuset, blødde veldig, og vart undersøkt. Blødningen vart stoppa ved eit lite ingrep, og eg fekk vite at grunnen til blødningane var skade pga endometriose i stor grad på eggstokkane mine. Fosteret var dødt pga MA og hadde vore det ei stund trudde dei.

Det var det.

Eg ønsker dere alle eit langt og godt svangerskap.
 
Det var ei lang natt, var på sjukehuset, blødde veldig, og vart undersøkt. Blødningen vart stoppa ved eit lite ingrep, og eg fekk vite at grunnen til blødningane var skade pga endometriose i stor grad på eggstokkane mine. Fosteret var dødt pga MA og hadde vore det ei stund trudde dei.

Det var det.

Eg ønsker dere alle eit langt og godt svangerskap.

:crybaby2 :crybaby2 :crybaby2

Ånei... så trist Freya! Har ikke ord... :( :(
 
huff og huff så trist :) ønsker deg lykke til og alt godt fremover.
 
:(
 
Så trist Freya:-(
 
Det var ei lang natt, var på sjukehuset, blødde veldig, og vart undersøkt. Blødningen vart stoppa ved eit lite ingrep, og eg fekk vite at grunnen til blødningane var skade pga endometriose i stor grad på eggstokkane mine. Fosteret var dødt pga MA og hadde vore det ei stund trudde dei.

Det var det.

Eg ønsker dere alle eit langt og godt svangerskap.


Nei, det var veldig trist å høre.
veldig lei meg på dine vegne. det skulle jo ikke ende slik!

Ta vare på deg selv og trenger du noen å prate med, så ta gjerne kontakt. klem
 
Kjempe trist at spiren din ikke klamret seg fast :( klem til deg <3
 
Huff! Det var jammen meg trist og høre! sender deg en god klem :hug013
 
Uff dette var forferdelig triste nyheter. jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det er antageligvis alle her inne sitt største mareritt for tiden. vi får alle sammen krysse fingrene for deg å håpe at det går bra neste gang. Du skal vite at vi tenker på deg freia. Ønsker deg allt vell å sender en god klem.
 
Back
Topp