det var den ammingen da..

Frøken83

Forelsket i forumet
Har jo trøblet med ammingen denne gangen, lillevennen vil ikke ta venstre bryst i det hele tatt, så jeg ammer bare på høyre side og pumper venstre et par ganger om dagen. Var på helsestasjonen nå for å veie, og hun har bare lagt på seg 400 gram på 3 uker, så helsesøster ville jeg skulle gi erstatning et par ganger i døgnet i tillegg til å fullamme og pumpe.. puh! Føles som et nederlag å ikke få det til denne gangen, når det gikk så greit med storesøster. Men håper det kan gjøre at lillemor blir litt roligere og litt mer fornøyd da, men er såå skuffa akkurat nå!

Uff, skjønner at det er kjedelig å måtte gi tillegg. Men hun får jo uansett morsmelk og alt det gode det fører meg seg :) og kanskje du ikke behøver å gi tillegg så lenge? Har dere forsøkt noe behandling for låsninger i nakken?

Var det helsesøster også sa, at med litt tillegg nå så roer hun seg kanskje bedre ved amming når hun ikke er så gruuuelig sulten, og får mer av ettermelka og dermed øker min produksjon også, også kan vi droppe tillegg om noen uker. Har ringt manuellterapeut idag, time om en uke for å sjekke etter låsninger, syns hun har flere tegn enn bare ammeproblemene. Håper vi finner ut av dette, blir stressa og sliten av å bare tenke på amming og pumping ;)

Samme som meg da, legger lite på seg. Så jeg ammer og gir tillegg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp