Det vannet da...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Ja, jeg lurer litt på om vannet har gått jeg…? Har hørt at folk ikke har merka det, det går i dusjen, på do etc før, men har tenkt at det må da være vanskelig å ikke få med seg. Er førstegangs oghr jo forestilt meg en foss…

Har i hvertfall lekt konstant(føles hvertfall slik) siden i går. Helt blank, tyntflytende veske - ja, som vanlig vann. Har også stått i speilet og syns da magen plutselig er litt mindre… Merkelig! Tanker? Kanskje jeg bare håper for mye, men har magebilder og den er definitivt mindre i hvertfall!

Om det skulle være tilfelle, er det sånn at man kanskje skulle tatt en telefon å sjekka det? Eller bare vente å se om det skjer noe? :)
 
Sniker litt... Ta på deg et bind og ring føden, da kan de sjekke bindet der... Lykke til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vannet kan "lekke" ut, ja. Det er ikke alltid som på film... Jeg trodde at fødselen alltid startet ved at vannet gikk, men en venninne "lekket o over et døgn", hos meg gikk der idet babyen kom ut! Så det er store variasjoner. Jeg ville ha fulgt rådet over: ta på bind og ring føden!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vært på sykehuset nå, og tror dere ikke jeg har rier?! Vannet er ikke gått, men rier er i hvertfall på plass. Hurra! Håper det fortsetter slik, og ikke stopper opp nå!!
 
Last edited:
kom de plutselig når du var der??? så spennende, håper de tar seg opp. hvor ofte/lange og hvor vonde er de nå da?:)
 
Har hatt ubehag og kynnere i natt, men slo fra meg at det kunne være rier. Så når vi hadde satt på beltet på sykehuset og jeg satt der ei stund merka jeg dem ekstra godt og de ble vondere enn i natt og i mårrest. Så kom jordmor inn å sa; "ja jeg ser jo på registreringa at du har rier!" Har ikke tatt noe tid på dem siden jeg kom hjem, for jeg syns ikke det er så veldig vondt enda, men merker at det fortsatt skjer noe. Krysser fingrene for at det er the real thing! Jordmor var spent på om jeg kom til å komme inn igjen snart.
 
Har hatt ubehag og kynnere i natt, men slo fra meg at det kunne være rier. Så når vi hadde satt på beltet på sykehuset og jeg satt der ei stund merka jeg dem ekstra godt og de ble vondere enn i natt og i mårrest. Så kom jordmor inn å sa; "ja jeg ser jo på registreringa at du har rier!" Har ikke tatt noe tid på dem siden jeg kom hjem, for jeg syns ikke det er så veldig vondt enda, men merker at det fortsatt skjer noe. Krysser fingrene for at det er the real thing! Jordmor var spent på om jeg kom til å komme inn igjen snart.
Når er egentlige termin da?? Nysgjerrig jeg ;-)
Lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så spennende! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
lykke til :D
 
Spennende, lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp