Det uunngåelige spørsmålet om sex...

Mamma1612

Andre møte med forumet
Jeg må bare kaste det ut der, jeg. Litt stressa over at ingen andre har spurt om det før, haha

Hva synes parteren deres om sex under svangerskapet. Er bare litt nysgjerrig. Vi har fremdeles sex altså. Ikke så ofte, men ca 1-2 ganger i uken.
Men mannen synes det er litt skummelt å vite at det er noe der inne. Og spesielt nå som vi har fått vite at det er ei jente så sa han her om dagen; «det er datteren min der inne» :smiley-ashamed004

hvordan er det hos dere andre? Noen som kjenner seg igjen? (Håper jeg, haha)
 
Min syns det går fint nå. Var litt usikker med forrige graviditet (da det var hans første) litt redd for om ungen kunne bli skadet og så litt rart for han senere., Men gikk fort over, nå tror jeg egentlig ikke han tenker over det
 
Første graviditet hadde vi sex så mange ganger at jeg kan telle det på 1 hånd gjennom hele svangerskapet :hilarious: han synes det var kjempeekkelt at han kunne poke i babyen sin der inne! Så for oss ble det nesten el liten sexpause, heldigvis gikk alt tilbake til normalt 10 uker etter fødsel :) denne gangen har det gått mye lettere! Men tror det er helt normalt og egentlig litt søtt at de tenker på mini i magen da!
 
Hehe samme her, mannen syns det er litt små ekkelt siden ungen hans ligger der inne, han var redd for at spermen skulle gå inn til ungen :laughing005
Eg sa at det skjer ikkje, men han er fremdels ganske tilkabeholden når det gjelder sex, noe som egentlig har vært heilt greit for meg, for eg har ikkje energi til det nå :laughing025
 
Samboeren min tenker ikke noe over at hun ligger inni der. Er heller mer noe jeg tenker over, det skal sies at det er pga det er vanskelig å konse om å vere intim når hun er på turnskole og sparker både her og der.

Jeg har blitt så kvalm de siste gangene vi har prøvd å ha sex, sist gang måtte vi avslutte fordi det kjentes ut som om han traff noe hver gang han kom forbi et visst punkt i skjeden (ikke baby eller åpning, mest sansynlig en oppsvulmet slimhinne eller noe sånnt) og det ble bare mer og mer ubehagelig. De andre gangene har jeg blitt kvalm bare av berøring nedentil. Kommer nok at jeg var kvalm sykt lenge og kroppen tåler dårlig stimulering av noe slag.
 
Sniker fra mai:)
Mannen syns det er litt rart at det er noen inni der når vi driver på, ja :hilarious:
Nå har ikke vi vært sykt aktive etter at jeg ble gravid akkurat:p Har vel hatt oss hver 2.-3.uke:bag::hilarious:så hvis dere har sex 1-2 ganger i uken er det i min verden mye:hilarious:
Jeg er mest stressa for hvordan det blir å holde på når jeg begynner å kjenne liv, det må jo være meget spesielt :p
 
Min samboer er alltid forsiktig, og spør meg hele tida om det går greit. Kjempesnill av han :love017
Tidligere i svangerskap hadde jeg en del plager og var ikke i stand til å gjøre noe som helst. Men nå at jeg føler meg frisk igjen, har vi hatt sex som før :D Vi også bekreftelse siste gang vi var på kontroll at det er trygt, så vi bare kjører på :p
 
Back
Topp