Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De første søte tegnene disse testene er begge tatt da jeg bare var 3+1 på vei så dette lille knøttet ville vise spor tidlig
Noen dager før begynnte jeg å reagere på at min samboer lukter gummi på endene etter å ha brukt hansker. Dette gjør han hver dag men har aldri kjent dette slik ble skikkelig kval . Ellers så var det litt murringer men ikke noe serlig.
CD dag 16 hadde jeg brunlig utflod etter sex. Det Jar jeg å ellers hatt nå de få gangene vi har hatt
Fine tester under utvikling
Denne er tatt på ikm dagen
Dette lille knøttet er min samboers første men min 3
Da har vi endelig vert på første ul
I følge mens termin 7+0 i dag, men i følge ul kunne det se ut som knøttet var nermere 8 uker
Hjertet slo 150 slag i minuttet å lille gullet var hele 12mm langt <3 <3
Jeg er helt forelska <3
Fortalte de kommende beste foreldrene om deg i helgen <3
Farmor å farfar ble først veldi sjokkerte men su utrolig glade de hat hintet lenge så deg har de ventet på <3
Mormor å morfar viste det vist allerede din mormor hadde til og med regnet seg frem til at termin måtte bli når de skulle reise på ferie. Å de reiser den 7 november. Så hun hadde jammen truffet bra der <3
Hun sier også at du er en liten jente <3 så nå er vi ekstra spent på om det stemmer <3
I dag fikk jeg endelig se deg igjen <3 mammas lille skatt <3
Tenk hele 11 uker på vei nå hjertet sli så fint å flott
Å du sparker å koser deg i magen fikk til og med se de små fingrene dine å det er helt utrolig tenk at det går an å se på en liten kropp på 6 cm