Det tok tid

Lykkedokka

Glad i forumet
Det tok tid å komme inn på forumet her igjen!!! Måtte ringe telenor for jeg kom jo ikke på nett, så sier de at det er jo ikke noe galt med linjen, så jeg prøvde videre, men kom ikke på nett.... Ble rimelig fortvilet etterhvert da, for jeg bruker jo nettet til å betale regninger og være sammen med dere og litt andre ting.,.. Men så skulle mannen min brenne en cd, men det fikk jo ikke det heller.... HMMMMM,,,, dette var jo rart?? Så jeg ringte til en jeg kjenner, og han sa at noe hadde infisert min pc.... Svineinfluensa tenkte jeg da, men jeg er så lei av å reparere den gamle pc'en min, så jeg måtte da til byen og kjøpe en ny.... Så nå er jeg her inne igjen, med bilde[:D] ny pc, "ny" bil og ny barnevogn..... Har vel aldri brukt så mye penger noen gang, og kommer nok ikke til å gjøre det igjen heller[:D][:D] 

Uff... Får ikke håpe svineinfluensaen er så smittsom at pcene våre blir smittet over nett;P hihi:)

Velkommen tilbake[:)] Og gratulerer med alt det nye[:D]

Blir vel litt skremt i disse pandemitider ja.... MEn blir jeg smittet over pc'en så er det meningen mener nå jeg[;)]

Back
Topp