Det strekker!

Hihi :D Ja det skal ikke gå ubemerket hen her heller :laughing002 Gleder meg skikkelig til å strutte med magen på sommeren :cool01
Også om sommeren da :D vi trenger ikke gjemme oss bort I vinterklær. Om mulig at det kan bli noen svette mnd, men det er HELT greit :D når er nr 1 født?
Fasan så perfekt mnd!
 
Også om sommeren da :D vi trenger ikke gjemme oss bort I vinterklær. Om mulig at det kan bli noen svette mnd, men det er HELT greit :D når er nr 1 født?
Fasan så perfekt mnd!
Svette kan jeg tåle, jeg har gjemt meg i vinterklær før og det er ikke lett med struttende mage :laughing002 Første er født i Oktober, men kom en mnd for tidlig og andre kom i Februar.
Gleder meg skikkelig til å kan gå i kjole å la magen få slippe masse trange og varme klær :cool14
 
Svette kan jeg tåle, jeg har gjemt meg i vinterklær før og det er ikke lett med struttende mage :laughing002 Første er født i Oktober, men kom en mnd for tidlig og andre kom i Februar.
Gleder meg skikkelig til å kan gå i kjole å la magen få slippe masse trange og varme klær :cool14
Sweet :D da har man oppleve de fleste årstidene ;) sommer og bading som avkjøling blir supert :D
 
Det går I strekking trøtthet og kvalme :) eller uggenheten kan man si.
Men kjenner man ikke så mye så tidlig når man har fått barn før?

Er det kanskje nå man kan si at man føler seg gravid?

Hvor langt er du på veg?
 
Her går det i murringer og denne uggenheten som dere beskriver. Er sannsynligvis 4+0 i dag og kjenner at jeg gruer meg til kvalmen setter inn. Puppene er heldigvis ikke ømme, de bruker å være ømme rett før mens, men det var de ikke denne gangen så da måtte jeg jo ta en test :p graviditeten her var jo ikke planlagt heller så :p

Murringer her også, var ikke så mye murringer første gangen (før spontanabort). Håper det er et godt tegn!
 
Back
Topp