Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8. AprilSpennende!
Når har du termin?
Jeg har termin 4. mai, fått høre av svigermor at magen er lav (synes selv den alltid har vært sånn ). Merker en del spark nedover som presser på blæren, men når det er spark tyder det på at hodet ikke er nedover.
Men har du nedpress er det jo andre boller!
Spennende Er du førstegangs?Sånn var det hos meg igår kveld også...antar kanskje at han festet seg.. var jo nesten festet da jeg var hos jordmor på dagen Men håper han venter litt til
Jepp, det er førsteSpennende Er du førstegangs?
Jeg skal til jordmor om en uke så får vel høre om hun er festet da.
Det er jo godt og høre at babyen ligger klarJepp, det er første
Ja, spennende med jordmorkontroll! Jeg har ikke kjent noe som helst nedpress før (bare innimellom noen spark nedover), så ble tatt litt på senga igår kan du si men er vel mange som opplever nedpress mange uker før barnet blir født (?)
Deilig å vite om ungen har festet seg eller ikke, min nr 2 festet seg kun dager før fødsel blir spent nå med nr 3, men hun har ligget med hodet ned i mange uker så håper hu blir den veienDet er jo godt og høre at babyen ligger klar
Jeg er andregangs så var ikke sikker på at hun ville feste seg i det hele tatt. Ser på det gamle helsekortet at storesøster festet seg på denne tiden også
De kan ligge med hode festet lenge og det er jo betryggende å vite da at du ikke trenger å tenke på at ungen plutselig skulle være i sete rett før fødsel! Litt andeledes for oss flergangsfødende.. Ikke noe garanti for at de fester seg før fødselJepp, det er første
Ja, spennende med jordmorkontroll! Jeg har ikke kjent noe som helst nedpress før (bare innimellom noen spark nedover), så ble tatt litt på senga igår kan du si men er vel mange som opplever nedpress mange uker før barnet blir født (?)
Det er litt større plass der nede for oss som har født før så de må nok enda lenger ned for å feste seg rart å tenke på at de faktisk fester seg til en stilling i magen...De kan ligge med hode festet lenge og det er jo betryggende å vite da at du ikke trenger å tenke på at ungen plutselig skulle være i sete rett før fødsel! Litt andeledes for oss flergangsfødende.. Ikke noe garanti for at de fester seg før fødsel
Ja, likte å høre det! :-DDe kan ligge med hode festet lenge og det er jo betryggende å vite da at du ikke trenger å tenke på at ungen plutselig skulle være i sete rett før fødsel! Litt andeledes for oss flergangsfødende.. Ikke noe garanti for at de fester seg før fødsel
Den stikkingen har kommet og gått i flere uker nå... skikkelig ubehagelig mens står på altså!!
oh yes... I dag er d visst ganske heftig her, for d er hver gang jeg begynner å gå... Må jo stoppe opp for d er vondt rett å slett.... Godt d ikke er så lenge igjenHar også stikkninger, föles ut som de är ved livmoderhalsen. Stikker som nåler/kniver
Jordmor lurte på om jeg hadde sånne stikkinger der nede. Fordi jeg hadde noe utslag på urinprøven og hun mente det kunne være uvi!! må levere ny morgenurin prøve på legekontoret i morgen!
Uvi kan faktisk være symptomfri også... Så du får levere urinprøve neste gang du er hos JM eller ringe legen og gå innom med en prøve for å sjekke det!Jaha, oj kanske kan de vare se vi har vi også da? Får ooofte på do, men svir ikke eller har ubehag. Mer enn at de stikker oppider iblant :O
Da er det nok noe som skjer ja.8. April
Ikke noe spark,her er det borring