Det stikker!

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Babyen trykker og trykker ned mot utgangen. Det stikker og iler og må tisse HELE tiden! Magen er lav nå sier mannen.. Får ikke lukket sammen bena engang :p Håper ikke det skal stikke og presse sånn i 5-6uker til! Au!

Spennende! :-)
Når har du termin?

Jeg har termin 4. mai, fått høre av svigermor at magen er lav (synes selv den alltid har vært sånn ). Merker en del spark nedover som presser på blæren, men når det er spark tyder det på at hodet ikke er nedover.

Men har du nedpress er det jo andre boller! :-)

Sånn var det hos meg igår kveld også...antar kanskje at han festet seg.. var jo nesten festet da jeg var hos jordmor på dagen :-) Men håper han venter litt til :-)

Spennende! :-)
Når har du termin?

Jeg har termin 4. mai, fått høre av svigermor at magen er lav (synes selv den alltid har vært sånn ). Merker en del spark nedover som presser på blæren, men når det er spark tyder det på at hodet ikke er nedover.

Men har du nedpress er det jo andre boller! :-)
8. April :)
Ikke noe spark,her er det borring :p

Sånn var det hos meg igår kveld også...antar kanskje at han festet seg.. var jo nesten festet da jeg var hos jordmor på dagen :-) Men håper han venter litt til :-)
Spennende :) Er du førstegangs?
Jeg skal til jordmor om en uke så får vel høre om hun er festet da.

Spennende :) Er du førstegangs?
Jeg skal til jordmor om en uke så får vel høre om hun er festet da.
Jepp, det er første :-)

Ja, spennende med jordmorkontroll! Jeg har ikke kjent noe som helst nedpress før (bare innimellom noen spark nedover), så ble tatt litt på senga igår kan du si :-) men er vel mange som opplever nedpress mange uker før barnet blir født (?)

Ja, spennende med jordmorkontroll! Jeg har ikke kjent noe som helst nedpress før (bare innimellom noen spark nedover), så ble tatt litt på senga igår kan du si :-) men er vel mange som opplever nedpress mange uker før barnet blir født (?)
Det er jo godt og høre at babyen ligger klar :D
Jeg er andregangs så var ikke sikker på at hun ville feste seg i det hele tatt. Ser på det gamle helsekortet at storesøster festet seg på denne tiden også :)

Det er jo godt og høre at babyen ligger klar :D
Jeg er andregangs så var ikke sikker på at hun ville feste seg i det hele tatt. Ser på det gamle helsekortet at storesøster festet seg på denne tiden også :)
Deilig å vite om ungen har festet seg eller ikke, min nr 2 festet seg kun dager før fødsel ;)blir spent nå med nr 3, men hun har ligget med hodet ned i mange uker så håper hu blir den veien ;)

Den stikkingen har kommet og gått i flere uker nå... :P skikkelig ubehagelig mens står på altså!!

De kan ligge med hode festet lenge :) og det er jo betryggende å vite da at du ikke trenger å tenke på at ungen plutselig skulle være i sete rett før fødsel! Litt andeledes for oss flergangsfødende.. Ikke noe garanti for at de fester seg før fødsel ;)

De kan ligge med hode festet lenge :) og det er jo betryggende å vite da at du ikke trenger å tenke på at ungen plutselig skulle være i sete rett før fødsel! Litt andeledes for oss flergangsfødende.. Ikke noe garanti for at de fester seg før fødsel ;)
Det er litt større plass der nede for oss som har født før ;) så de må nok enda lenger ned for å feste seg ;) rart å tenke på at de faktisk fester seg til en stilling i magen...

Ja, likte å høre det! :-D

Har også stikkninger, föles ut som de är ved livmoderhalsen. Stikker som nåler/kniver
oh yes... I dag er d visst ganske heftig her, for d er hver gang jeg begynner å gå... Må jo stoppe opp for d er vondt rett å slett.... Godt d ikke er så lenge igjen :)

Jordmor lurte på om jeg hadde sånne stikkinger der nede. Fordi jeg hadde noe utslag på urinprøven og hun mente det kunne være uvi!! :o må levere ny morgenurin prøve på legekontoret i morgen!

Jordmor lurte på om jeg hadde sånne stikkinger der nede. Fordi jeg hadde noe utslag på urinprøven og hun mente det kunne være uvi!! :o må levere ny morgenurin prøve på legekontoret i morgen!

Jaha, oj kanske kan de vare se vi har vi også da? Får ooofte på do, men svir ikke eller har ubehag. Mer enn at de stikker oppider iblant :O

Jaha, oj kanske kan de vare se vi har vi også da? Får ooofte på do, men svir ikke eller har ubehag. Mer enn at de stikker oppider iblant :O
Uvi kan faktisk være symptomfri også... Så du får levere urinprøve neste gang du er hos JM eller ringe legen og gå innom med en prøve for å sjekke det!

Jeg har også begynt å få stikninger og skikkelig nedpress med smerter den siste uken, legen min er ikke helt fornøyd og lurer på om stresset kan trigge nedpresset :/ Kan ikke huske at jeg hadde sånne stikninger sist da, men tror ikke han har festet seg enda, kjenner bena litt overalt :P

Back
Topp