Det stikker ut

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Snupp var veldig aktiv i går og skulle dytte ut føttene både her og der :p kjente omrisset av foten, var nesten litt uvirkelig ;) flere som har babyer som prøver å bryte seg ut?

Åjada, her prøver hun å bryte seg ut med både føtter og rompe tror jeg:p og å grave seg ut der nede med hendene:p hehe
Ja, det er noe som klyper der innimellom, spørs om ikke hun her også forsøker å finne utgangen der nede :p skvetter til.

Ja, det er noe som klyper der innimellom, spørs om ikke hun her også forsøker å finne utgangen der nede :p skvetter til.
Hehe, det har vært særlig et par kvelder der jeg har følt at ALL aktivitet var fra skambeinet og ned:P og bare sånn småpirking som aldri ga seg:P trodde jeg skulle bli sprø for det var så ubehagelig:o haha. Heldigvis ikke ofte:p

Hehe, det har vært særlig et par kvelder der jeg har følt at ALL aktivitet var fra skambeinet og ned:p og bare sånn småpirking som aldri ga seg:p trodde jeg skulle bli sprø for det var så ubehagelig:eek: haha. Heldigvis ikke ofte:p
Haha, det høres ekkelt ut! :p

Kjenner babyen veldig godt ja.:) litt redd for å ta for mye i han for han er bare 2 cm innenfor mageskinnet mitt, og jeg mistenker at han ofte ligge i tverr og seteleie. Sånn at jeg ikke trykker han på nesen eller i et øye stakkars.:p

Ja, føler ofte at hun legger seg godt ut på høyre siden og gjerne godt opptil ribbeina o_O

Prøver å bryte seg ut her hele tiden å :)
Men foreløpig ikke så ille som lillesøster, der kom hele foten ut stadig vekk :p

Her kjennes det også ut som at min lille prøver å bryte seg ut til tider. Skvetter ofte av hyppige og kraftige spark :p og magen ser til tider helt deformert ut. Men synes det er betryggende å kjenne så mye liv da :-)

Haha her også;) mn det er værst med den pirkinga nedi der...

Huff, liker ikke den pirkinga :p Lillemor holdt meg våken et par timer tidlig i morges ved å pirke og pirke nedi der, føles jo ut som hånda hennes snart stikker ut :p Kjenner fortsatt hun har hendene litt for langt ned, håper hun flytter seg litt i løpet av dagen!

Back
Topp