Det stikker sånn...

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
I ettermiddag har jeg hatt en sånn fryktelig vond stikking nedentil.. Det svir og er ikke noe godt i det hele tatt..det har vært litt av og på.. Slimproppen gikk jo på søndag, så det kan ikke ha noen sammeheng med det..

Noen som har vært borte i samme type smerte?

Masse stikking jeg også... [:'(][:'(] Vondt... [&:][&:]

Vet ikke om det er stikking jeg kjenner. Føles mere som den lille ligger og sparker eller slår nedover og treffer en nerve eller noe, merkelige greier og bare på kvelden!

Jeg får det av og til jeg også. Noen ganger når jeg sitter på do så kjennes det ut som om ungen kommer ut, føler dere også det? Var ute å gikk en liten tur i ste og da måtte jeg stoppe opp fordi det stakk. Hodet er festet hos meg så det er nok det som presses nedover. Ekkelt ja....

Jepp jepp, stikkinger kjennes veeeeldig godt her også (nesten som en kniv.....uha [&:]). Men hodet er ikke festet hos meg, så jeg regner med at det er lillegull som prøver å finne veien ut, hehe...[;)]. Uansett er det ubehagelig [8|] 

Noen som føler at det stikker mye mere på kvelden enn på dagen?

ja hos meg er det mye mer om natten...jeg drømmer om at det stikker og da våkner jeg av det og kjenner at det stikker på riktig hehe...hvondt :(

Merkelige greier, mon tro hvorfor det resulterer i stikking. Sattser på at det er nerve tråder som kuttes av, slik at man blir litt bedøvet frem mot fødselen!

stikker her å....ikke så mye, men er vondt når det skjer!!!!
Modning og atter modning sies det...
håper den snart plopper ut nå!![;)]

Back
Topp