Det stemmer det!!!

Markmusa

Gift med forumet
Fy fader at det går an!! Nå husker jeg hvordan det var med feriepenger for permisjon. Man får kun feriepenger for de 12 første ukene dersom man tar ut 100% lønn og for de 15 første ukene hvis man tar ut 80% lønn! Jeg lurer virkelig på hvorfor det er sånn! Det er jo helt latterlig at man skal tape så mye! Jeg synes det rett og slett er frekt! [:@]

http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+f%C3%B8dsel

Nei det er dårlig med feriepenger på meg i år siden jeg begynte i jobb igjen aug09. Heldigvis litt skattepenger da[;)]

ORIGINAL: Krystalll

Ikke om man får penger via arbeidsgiver hele perioden, og de igjen får av nav:)

Å? Går det an? Jeg ser et lite håp her jeg nå [:D] Jobben betaler alltid sykepenger osv på forskudd vet jeg.

Hadde igrunn innstilt meg på å ikke få feriepenger i det hele tatt neste år jeg, men vi får altså litt?

ORIGINAL: Krystalll

Jeg spurte om det iallfall. For det samme gjelder jo ved sykemelding også. Og da fikk jeg svar om at det var kun visst NAV overtok utbetalingene! :)

Jaha ja! [:D] DET må jeg undersøke.... Jeg husker sist at jeg fikk HELE 3000,- kr i feriepenger. Skikkelig nedtur. Men da hadde jeg jo en annen jobb [;)] Jeg tror egentlig det er en sjangse for at de forskuddsbetaler også dette i og med de gjør det på sykepenger.

Arb.giver betalte min perm.lønn sist, og da fikk jeg feriepenger som vanlig.
Blir nok verre denne gangen, så gruer meg til den utbetalinga kommer...

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Her betaler arbeidsgiver:) så får feriepenger som vanlig

samme her

hvem utbetaler feriepengene når arbeidsgiver har forskuddsbetalt hele veien da?

ORIGINAL: racesnuppsi

Arbeidsgiver regner jeg med? [8|] Eller....?

ORIGINAL: Markmusa

ORIGINAL: racesnuppsi

Arbeidsgiver regner jeg med? [8|] Eller....?

ja

Back
Topp