det sparkes

malrodien

Gift med forumet
sitter her å trykker inn foten  eller arma til lukas. og får noen kraftige slag tilbake å... hehe virker som at det er trangt nå, for plutselig vrei magen seg og den fikk en helt annen form. deilig å kjenne at det er godt med liv der inne

Det er deilig å kjenne liv ja. Jeg synes det er ufattelig at det er et bitte lite menneske som vokser inne i magen og tumler rundt, spiser og tisser.

I går kveld hadde babyen en skikkelig turnoppvisning i magen. Hender og føtter overalt :) Ungen sparker faktisk ganske hardt til tider.

Skjønne babyen min

eller en ballettdanserinne min gjør plutselig noen skikkelige snurr.... Lurer innmari på hva den driver med der inne. Også romsterer den så fælt når jeg ligger på sia, er nesten redd for at jeg klemmer foten eller noe på den

ORIGINAL: bæibi

eller en ballettdanserinne min gjør plutselig noen skikkelige snurr.... Lurer innmari på hva den driver med der inne. Også romsterer den så fælt når jeg ligger på sia, er nesten redd for at jeg klemmer foten eller noe på den

ja hehe.. lå på siden på gulet i går.. så stikker magen min ganske langt ut.. babyen lå å sparka i gulvet.. hehe.. bra jeg lå på teppe[:D]

Back
Topp