DET SNØRRRR

Lisemor 78

Flørter med forumet
Æsj det snør i stavanger
Og jeg som har fått på sommerdekk, og planta blomster [:@]

Vil ha sol og fint vær [:D]

uff, det var jo dritt! [:'(]nå burde vinteren skjønt at den får holde seg vekk!!! det er snart mai jo! her ere heldigvis sol.... men det er litt kjøligere enn forrige uke da. men så lenge det er sol så skal jeg holde tåta[:D] krysser fingrene for at snøen forsvinner m en gang jeg!

Snø blir jo helt feil nå!! [:@]
Her hagla det og regna sidelengs for en time siden, men nå skinner sola igjen [:D] jeg savner sommeren!!!!!

ja det blåser kraftig her og [:@]
liker ikke dette....

kunne ønske sommeren kom snart[:)]

Håper på fint vær når den lille kommer, sist gang regnet det [&:]

Her har det snødd i hele dag og blåser skikkelig[:@] Men jeg prøver å tenke at våren kan godt være dårlig bare sommeren blir bra[:)]

ORIGINAL: Lisemor 78

Æsj det snør i stavanger
Og jeg som har fått på sommerdekk, og planta blomster [:@]

Vil ha sol og fint vær [:D]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Her har det heldigvis bare regnet litt og blåst en del i dag. Men nå er det faktisk blå himmel igjen. Blåser litt fortsatt da. 

Du får trøste deg med det at det ikke varer så lenge nå da. Det er nok siste rest, så blir det snart en deilig vår og sommer skal du se[;)]

Ille!!  Det skal jo lissom være vår nå...??![&:]

d snør å blåse noe inn i helsiken her og....dritt ver!!vill ha vår å sommar nå[:D]

Hehe endelig er det andre enn oss her i Nord som kan skrike det ut i bitre tårer... Jeg vet åssen du har det for å si det sånn. Vi fikk 30 cm i helga, og så kom det 5-10 cm for 2 dager siden, men den er heldigvis nesten borte igjen nå... Det var faktisk snøfritt på plenen, men det er litt der nå... BUHUUU... Og enda er det meldt mer i mårra... JAJA

Snø nå er IKKE moro!!!

Jeg så at det hadde snødd i høyden ,men her har det heldigvis kun blåst og regnet ...Fikk nesten høstfølelse i dag jeg [:)]

Æsj i dag er der enda kaldere ute, og det snør innimellom [:'(]
Håper gradene kryper oppover senere, skal til fysio kl 0930.
Liker ikke å kjøre på sånn føre, med sommer  dekk [:o]

det snør MASSE!!![:'(]
Jeg er så lei av all denne snøen nå.. endelig blitt litt finere vær her nordpå også og så kommer
det plutslig en hel haug igjen.. det er liksom ikke bare litt som detter ned her,men en hel MASSE!![:(][:@]
pyton[:'(]

Back
Topp