Det skulle ikke skje igjen

Snart mamma til to

Nyttårsgull
Har nettopp vært hos legen i dag og der kunne de ikke finne liv... Bare rester etter min lille elskede baby. Skulle vært 11+2 i dag. Den har nok død i uke 9 eller ti for jeg som har vært så dårlig i graviditeten, har plutselig følt meg så frisk i det siste. Vil bare gråte og gråte for jeg ønsket så dette barnet. Og hadde også en sa i uke 6 i februar. Syns det er så urettferdig at jeg skal miste enda en gang:(

Neei! Så trist at dette skulle skje! :( Du skulle jo være med til desember! Sender deg en klem! Håper du har noen rundt det å snakke med i denne tiden!

Huff, så forferdelig trist :( Håper det snart ordner seg for dere. Mange trøsteklemmer sendes deg........!

Nei dette var trist å lese :-( ble eg veldig lei meg for trodde vi alle var med til desember nå :-( urettferdig er det! Håper du har mange rundt deg ♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff dette var så trist å lese.
Sender en kjempe klem!
Ta godt vare på deg selv fremover nå.

Uff, det var trist lesing :( alle sammen skulle være med helt til desember nå.

Håper du har mange rundt deg til å hjelpe deg gjennom den tunge tida <3 og at spiren sitter igjen så snart dere er klare for det! Stor klem

Så trist :( Stor klem til deg, satse på at alle gode ting er tre og et det går bra neste gang <3

sendt fra mobilen via BV-appen

Neei så trist! :( Sender deg en klem <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Neei :-( Så utrolig trist!! Føler med deg! Ønsker deg lykke til videre <3

Ånei, så trist :( :( sender en klem!

Nei og nei, så trist!! Masse lykke til videre, håper spiren sitter og blir der i 9 mnd neste gang!!!

Nei og nei. Det er ufattelig. Håper det går bra med deg, og at du har lykken neste forsøk!

Nei så trist :( sender deg en god klem, kan tenke meg dette er vanskelig :(

Jente 2010 & 2012 <3

Nei så forferdelig! Dette var veldig trist :'( jeg har ikke ord! Vil bare sende deg en god klem og håper du har mange rundt deg nå.. :(

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Nei, så trist:( Mange klemmer! Vet hvordan du har det. Ta godt vare på hverandre!

Så forferdelig trist, det er en stor sorg og stor påkjenning :( Håper du får støtte og trøst <3 stor klem til deg.

Åh så forferdelig :( håper det går bra med deg og at du ikke gir opp håpet ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp