Himmelstøv
Forumet er livet
Ja da tar vi veien mot det siste barnet.
Litt rart å tenke på i en slik ung alder at dette blir mitt siste barn.
Men skal sies at jeg har 2 barn fra før.
Veldig snart starter prøve perioden. En tid jeg har ventet på.
Men er litt morsomt da for jeg aner liksom ingenting lengre. For når skal man egentlig ha mensen? Er syklusen min enda 28 dager? Å skal man da få mens fra dag 21 til dag 28?
Kan jo ingenting lengre. Er kanskje ikke rart når de siste årene har vært kontrollert av p piller. Så når de hvite pillene på brettet kom ja da fikk man mensen.
Så vist du leser dette, så gjør det ingenting om du opplyser meg litt
føler meg nesten flau som ikke har greie på en normal syklus lengre. For hadde virkelig peiling før.
Ellers så er tankene mange rundt dette. Men skal dele etterhvert mer. Og blir jo spennende å se om pp1 eller pp2 eller pp3 om det sitter en spire. Eller om man må vente enda lengre. Hvem vet.
Litt rart å tenke på i en slik ung alder at dette blir mitt siste barn.
Men skal sies at jeg har 2 barn fra før.
Veldig snart starter prøve perioden. En tid jeg har ventet på.
Men er litt morsomt da for jeg aner liksom ingenting lengre. For når skal man egentlig ha mensen? Er syklusen min enda 28 dager? Å skal man da få mens fra dag 21 til dag 28?
Kan jo ingenting lengre. Er kanskje ikke rart når de siste årene har vært kontrollert av p piller. Så når de hvite pillene på brettet kom ja da fikk man mensen.
Så vist du leser dette, så gjør det ingenting om du opplyser meg litt
Ellers så er tankene mange rundt dette. Men skal dele etterhvert mer. Og blir jo spennende å se om pp1 eller pp2 eller pp3 om det sitter en spire. Eller om man må vente enda lengre. Hvem vet.