Det siste barnet!

Himmelstøv

Forumet er livet
Ja da tar vi veien mot det siste barnet.
Litt rart å tenke på i en slik ung alder at dette blir mitt siste barn.
Men skal sies at jeg har 2 barn fra før.

Veldig snart starter prøve perioden. En tid jeg har ventet på.

Men er litt morsomt da for jeg aner liksom ingenting lengre. For når skal man egentlig ha mensen? Er syklusen min enda 28 dager? Å skal man da få mens fra dag 21 til dag 28?

Kan jo ingenting lengre. Er kanskje ikke rart når de siste årene har vært kontrollert av p piller. Så når de hvite pillene på brettet kom ja da fikk man mensen. :p

Så vist du leser dette, så gjør det ingenting om du opplyser meg litt :p føler meg nesten flau som ikke har greie på en normal syklus lengre. For hadde virkelig peiling før.

Ellers så er tankene mange rundt dette. Men skal dele etterhvert mer. Og blir jo spennende å se om pp1 eller pp2 eller pp3 om det sitter en spire. Eller om man må vente enda lengre. Hvem vet.

Screenshot_2016-03-28-08-43-18.png

Ja da tar vi veien mot det siste barnet.
Litt rart å tenke på i en slik ung alder at dette blir mitt siste barn.
Men skal sies at jeg har 2 barn fra før.

Veldig snart starter prøve perioden. En tid jeg har ventet på.

Men er litt morsomt da for jeg aner liksom ingenting lengre. For når skal man egentlig ha mensen? Er syklusen min enda 28 dager? Å skal man da få mens fra dag 21 til dag 28?

Kan jo ingenting lengre. Er kanskje ikke rart når de siste årene har vært kontrollert av p piller. Så når de hvite pillene på brettet kom ja da fikk man mensen. :p

Så vist du leser dette, så gjør det ingenting om du opplyser meg litt :p føler meg nesten flau som ikke har greie på en normal syklus lengre. For hadde virkelig peiling før.

Ellers så er tankene mange rundt dette. Men skal dele etterhvert mer. Og blir jo spennende å se om pp1 eller pp2 eller pp3 om det sitter en spire. Eller om man må vente enda lengre. Hvem vet.
Så spennende å prøve på sistemann:) Hvor gamle er de to andre?

Syklusen etter mensen kan variere! Noen fortsetter der de slapp, mens andre kan få en helt annen. Jeg sluttet på pilla september 2014 og har enda ikke stabil syklus, men det var etter alt for mange år på pilla da, så din blir nok ikke sånn :) Satser på en like stabil syklus som når du har hatt pilla!
Lykke til med prøvingen :happy:

Så spennende å prøve på sistemann:) Hvor gamle er de to andre?

Syklusen etter mensen kan variere! Noen fortsetter der de slapp, mens andre kan få en helt annen. Jeg sluttet på pilla september 2014 og har enda ikke stabil syklus, men det var etter alt for mange år på pilla da, så din blir nok ikke sånn :) Satser på en like stabil syklus som når du har hatt pilla!
Lykke til med prøvingen :happy:
De andre er 5 og 10 år.
Satser på at den blir slik som den var før jeg starta på pilla igjen ja. 28 dager syklus.

Håper på at du får en stabil syklus igjen snart. :) så kanskje det kan bli en spire på deg :)

Hvis du har 28 dagers sykluser, så er føsrste dag med blødning syklusdag 1 (cd1). Det vil si at du for eksempel har mensen i fem dager, fra cd 1 til cd5 og så kommer neste mens 23 dager etter det. Syklusen begynner med mens, ikke slutter.

Da har jeg fått litt hjelp.
Å følgene har jeg regnet meg frem til.

Ikm 22 April ( pp1 )
Ikm 20 Mai ( pp2 )
Ikm 17 Juni ( pp3 )

Håper det klaffer før pp 3 altså. Men må bare ha noe å forholde meg til. :)

Venter på at tr skal gi seg. Hadde vært fint å være uten hun på besøk da. :)
Har hatt henne I snart 1 uke. Å det er jeg ikke vant med.

Litt rart å bare gå å vente på at 22 April skal komme slik at jeg kan blø og starte på pp2. Og i pp2 forventer jeg at jeg kommer til å miste.

Akkurat som sist. Da vi prøvde på vår datter.

Men det er jo ikke sikkert det blir slik. Ingen svangerskap er like.
Men klarer liksom ikke ha gleden denne mnd kjenner jeg.

Jeg får ta det slik det kommer. Er ikke noe annet å gjøre.

Vondt i eggstokken på den ene siden, så det er litt spennende. Er det el som er på tur tro.
Så her er det bare å hoppe i høyet ;)

Dpo 1 idag. Kjenner at de neste 13 dagene kommer sikkert til å føles like sakte :p så må vel bli frisk slik at jeg kan få trening gjort andre ting enn å bare vente til dpo 14 :p
Skal prøve å ikke teste før da :p

Dpo 5 akkurat startet.
Ingenting som tyder på at jeg er gravid.
Vet noen har skrevet at de har begynt å kjenne det allerede nå. Men vi er forskjellige ;)

Back
Topp