Det sies at...

Attpåklatt2017

Glad i forumet
Kom til å tenke på at hvis man har mye halsbrann så sies det at du får en baby med mye hår. Det stemte med gutta. Nå har jeg ingen halsbrann og er spent på om jeg får en hårløs baby. Hehe :-)

Har vært artig å lest om du har hørt andre lignende ting om svangerskap og baby? :-)

I mitt forrige svangerskap slet jeg veldig med halsbrann, men en baby med mye hår fikk jeg nok ikke. Hun hadde verken særlig tykt eller langt hår. Det var ikke før hun var nærmere to år at det virkelig begynte å gro for fult :) Men det ble mye hår til slutt da, om ikke annet ;) Nå er hun 8 år og har hår til nedforbi rumpen (hun har kun klippet seg en gang). Har begynt å få noe halsbrann nå, men om det har noen sammenheng med lite kontra mye hår på hodet til babyen er jeg heller skeptisk til :P
Ellers har jeg ikke hørt om andre teorier.. :D

Var veldig plaget med halsbrann forrige svangerskap, han hadde ikke så mye hår. Jenta vår, derimot, hadde mye hår men null halsbrann. Så stemte ikke for meg. Ikke særlig halsbrann til nå, føler meg syyykt heldig! Vet ikke kjønn vi da, så funderer jo litt på om det med halsbrann kan være en indikasjon på
Kjønn i og med at det har vært en av få forskjeller i mine svangerskap med gutt/jente :)

Jeg venter jente, har bare noen sure oppstøt innimellom på kvelden. Mamma hadde skikkelig halsbrann da hun gikk gravid med meg.

Fekk ei jenta med masse hår sist og hadde halsbrann frå h.....
Ser ut som det blir samme leksa denne gongen.

Hehe, den hadde jeg aldri hørt om før :D fikk en hårløs gutt og hadde aldri halsbrann!

Back
Topp