Det sies at..

Huffsa

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
..viss babyen er rolig i magen så blir han/hun en aktiv baby på utsiden. Om dette stemmer hvordan blir deres små gull? :)

Jeg vil i så tilfelle få en skikkelig apekatt som er høyt og lavt :eek:

Jeg har hørt motsatt jeg da, aktiv i magen aktiv utenfor :)
Nr 2 var ekstremt aktiv i magen og det er ho fortsatt, full guffe hele dagen fram til ho blir lagt i senga ;)
Nr 1 var en del roligere i magen og han er mye roligere enn lillesøstra. Kan sitte og bygge Lego i timesvis feks :)
Lillebror i magen nå er også sånn passelig aktiv syns jeg, ganske hardhendt da men. Hehe ;)
Satser på at han blir en roligere baby enn søstra :p

Det stemte på dattra vår iallefall. Var ikke så veldig aktiv i magen, men veldig aktiv på utsiden. Håper han er blir litt roligere og sover litt mer enn søstra:P

Jeg har hørt at er baby rolig i magen, blir den rolig utvendig! Å dette stemmer hundre prosent på min sønn! Han var kjempe rolig i magen og er verdens herligste og snilleste unge ute også!:)

Blir spennende å se på lillesøster også for hun er veldig lik broren sin i magen! :)

Storesøstrene var relativt rolige i magen og rolige når dei kom ut. Han her er vel ikkje super aktiv, men merkar han er våken når eg er og rolig når eg skal sove. Spennande å sjå korleis han blir.

Bekreftes herifra det :)

Jeg har hatt to graviditeter fra før :)

Første var veldig livlig i magen men en utrolig rolig baby når han kom :) han har tatt igjen i ettertid da :p

Mellomste var veldig rolig i
Magen men urolig når hun kom :) roet seg bare i mine armer.

Nå er mini helt turbo så blir spennende å se :D

Har ikke stemt her :)

Første var aktiv i magen og utenpå :) da blir denne her rolig i så fall :p

Har ikke stemt her;)

O.J. var helt turbo i magen og er like aktiv utenfor:D

Snuppa er mindre aktiv i magen...

Storesøster var veldig aktiv i magen, men er generelt ganske rolig - samtidig som hun er veldig aktiv! Hehe, hun er liksom begge deler, så vanskelig å si. Han her er mye roligere i magen, så får vi se hvordan han blir når han kommer ut :)

Nr 1 var veldig rolig i magen, hadde kun visse tider hvor hu var aktiv. Og hu er så rolig nå (Takk Gud) jeg vet ikke hvordan dette svangerskapet hadde gått hvis hun var katastrofe.
Men hu i magen nå er VELDIG aktiv. Så vi får se hvordan hu blir på utsiden ☺️

Har ei på 4 å ned henne har jeg alltid tenkt at hvem hun var inni magen, gjenspeiler den hun er idag. Ei kjempeaktiv å bestemt jente! :)

Storebror var veldig aktiv i magen og er fremdeles turbo, snart 7 år gammel
Lillegutt var rolig i magen og er veldig rolig fremdeles 17 mnd
Snuppa i magen er også rolig

Første var helt turbo i magen (fikk til og med lungekolaps hehe) og verdens roligste baby, lite lyd og sov mye (måtte ringe til jordmor og høre om han var syk :P).. Nå er han helt turbo igjen..

Andre mann kjente jeg nesten ikke liv.. når han kom ut sov ahn aldri og var veldig aktiv.. nå er han veldig rolig og behagelig når han ikke er med broren ;)

Så holder en knapp på at han her blir rolig baby også.. for han her er hakket verre enn største broren.... så får jeg takle energi nivået når han blir større hehe

Vet ikke, men hun her er veldig aktiv i magen, men med rolige bevegelser og dytt :P Jeg var rolig som barn, det er jeg fortsatt også, mens mannen min er veldig utålmodig og klarer ikke sitte stille, så blir spennende å se :)

Her er det motsatt! Storebror var veldig lite aktiv, egentlig like lite som lillebror og er veldig rolig nå utenfor magen og ^^ håper på det samme med lillebror!

Back
Topp