Det ser mørkt ut her også..

Skulle ta min siste CBd i dag tidlig. Forventet 3+ siden jeg er 6+0 i dag, og jeg fikk 2-3 i forrige uke. I dag tidlig var den 1-2, og samtidig har det kommet bittelitt brunt blod. Skal til fastlegen nå og høre hva han har å si. Blodprøver etc.. Hvis jeg mister er dette er andre gangen, og den følelsen man får er heeelt vanvittig vond. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd men...
Egentlig veldig rart at legen vil ta blodprøver med 10 dagers mellom rom. Fra ca uke 6 skal hcg dobble seg hver tredje dag, derfor anbefales hcg prøve fra uke 6 med 3 dagers mellom rom. Før uke 6 med 2 dagers mellomrom. Stå på ditt, å ring legekontoret igjen i morgen! Det er grusomt å gå sånn i uvisse :(

ville reist til en annen lege. det skal holde med 2-3 dagers mellomrom for å måle hcg. 10 dager høres helt klin kokos ut! Håper det ordner seg for deg <3

Så forferdelig for deg å måtte oppleve dette, legen din er ikke god dessverre. Skal jo ta blodprøve annenhver dag som jeg ble bedt om å ta nå. Hcg dobler jo annenhver dag, synes du skal gå til en privat lege så får du ihvertfall god nok oppfølging. Du kan ta blodprøver hos en gynekolog også kan de se barnet om det har vokst som det skal. Håper alt ordner seg, skjønner at det er vanskelig nå. Har det tøft selv, men håper på det beste for oss begge ❤️

Hei, 10 dager er lenge å vente. Foreslår at du ringer legen og ber om å få tatt en ny blodprøve (hcg ) når det har gått en dag imellom den første. Deretter kan du ringe legekontoret selv å be om å få vite svaret. Var bekymret for noen uker siden og ba en tilfeldig lege på jobb om han kunne bestille blodprøvene til meg kun fordi jeg syntes gravidsymptomene var mindre. Han sa det burde gå en dag imellom de. Kanskje bytte fastlege?

Er helt forferdelig å gå sånn i uvisse! Håper du får ordnet en UL. Krysser fingrene jeg også <3

Back
Topp