Tusen takk for fine ord og gode tanker
Legen var ikke i det hjelpsomme hjørnet i dag, og jeg er kjempeforvirret og lei meg. Jeg trenger innspill..
Jeg forklarte at den nye clearblue-testen viste at hcg-nivået mitt hadde gått ned, og at jeg spottet brunt blod i dag. Han spurte om jeg hadde vondt, jeg sa nei og at jeg kun har de vanlige, milde mensmurringene som jeg har hatt hele tiden. Han sendte meg rett til blodprøve og sa at jeg kunne komme tilbake om 10 dager (!!) for ny test. Jeg forklarte gråtende at det var veldig lenge for meg å vente på svar, og spurte om jeg kunne komme før. Da sa han bare at jeg innen den tid ville kjenne på kroppen min hvordan det gikk. Så sendte han meg avgårde..
Spørsmål til dere:
- Har noen av dere opplevd at en test har blitt midlertidig svake, for å så blir høyere igjen (Clearblue Digital)? Jeg drakk store mengder med vann rett før jeg sovnet i går, da jeg er veldig tørst om dagen. Kan det ha påvirket testen? Med andre ord; er det håp for meg?
- Hvis det ikke er noe liv inni meg nå, er det ikke farlig å gå rundt med det uten at det kommer ut? Må man ikke da få det ut medisinsk? Hvis ja, hvor lang tid kan man gå med det? Jeg leste et sted om infeksjoner..
- Har noen opplevd noe liknende i tidligere svangerskap?
Svar mottas med takk