det regner penger jo

Qualitas

Forumet er livet
VIP
inn på kontoen min.... 23.396,00 har jeg plutselig fått.. og aaaaner ikke hva det er[&:] sykepenger har jeg fått denne md (får uansett ikke så mye) og feriepenger kan det umulig være for jeg får jo bare for noen uker av svangerskapspengene og det ville ikke blitt så mye...

så det er vel en feil da... irriterende å se så mye penger uten å kunne røre dem[>:][:-]

Hvis det feks. er NAV som har overført det beløpet til din konto ved en feil, blir du ansvarlig for å erstatte pengene, og de kan faktisk dra det så langt som å kalle det svindel. Så jeg ville nok undersøkt det før jeg begynte å bruke pengene.

Men ja, sykt irriterende, har hendt meg en gang også [8D]

Det var der pengene mine havna ja [:D] GIVE ME [8D]

ja jeg må nok ringe dem i morgen, tørr ikke røre dem.. er bare så mye surr med nav.. sliter med å få de pengene jeg skal hver md, og nå får jeg plutselig alt for mye[>:]

du kan jo sjekke min side på nav. Logg deg inn med minID, så kan du se hva penger det er; sykepenger, dagpenger, barnetrygd(tvilsomt at det er det da men[8D]). alle utbetalinger fra de kommer iallefall opp der[:)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ååh, så irriterende..[>:]
Men du vet at, teknisk sett så er ikke det ditt ansvar, og at du (teknisk sett) kan se de pengene som dine? Enhver med litt vett og moral gjør ikke det, og det gjør nok ikke du heller, men sånn i teorien mener jeg..[8D]
en er faktisk pliktig til å sjekke ut hvor penger kommer fra hvis summen ikke stemmer med noe en vet ska inn, en kan bli erstatningspliktig
hørte om et tilfelle der en hadde fått inn ca 100.000kr han brukte pengene og måtte betale alt tilbake

ORIGINAL: mammanicken

Hvis det feks. er NAV som har overført det beløpet til din konto ved en feil, blir du ansvarlig for å erstatte pengene, og de kan faktisk dra det så langt som å kalle det svindel. Så jeg ville nok undersøkt det før jeg begynte å bruke pengene.

Men ja, sykt irriterende, har hendt meg en gang også [8D]

Ja så på nav sine sider at det står som sykepenger fra desember- mars.. men jeg har jo fått for de månedene[&:] får bare sykepenger ut ifra dagpengesatsen siden jeg ikke har jobb så .. eneste jeg kunne tenke meg er at de plutselig har gjort om på dt nå og skal betale meg tilbake? men da burde jeg vel fått beskjed...[&:]

Back
Topp