Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Klarer ikke lenger å skjule graviditeten nå som det er så varmt .. enklere med dongeribukse og genser, men kjole er redningen for dagen for å kjenne at man kan puste Noen flere?
Har «ditcha» buksene mine og går nå bare i skjørt, kjoler og en Pierre Robert yoga tights som er godt brukt fra før av og mye stretch i. Klarer nok sikkert å få på meg buksa jeg brukte for ca. 5-6 uker siden, men er ikke behagelig Har også begynte å gå med løsere t-skjorter og gensere for å skjule den etterhvert mer merkbare magen, men kjenner at jeg gleder meg til alle vet så jeg slipper å tenke på det
Sliter med å gjemme magen! Jeg er veldig slank fra før, så man ser det veldig tydelig Jeg har funnet frem alt av store plagg i skapet, men føler magen buler ut forde
Må vel innse at noen kg har økt på kroppen Andre tror sikkert at jeg bare har lagt på meg, og tørr ikke enda å spørre om noe annet hadde en romslig ridebukse på meg i går. Kunne ikke komme meg fort nok hjem sånn at jeg fikk puste normalt igjen. Har også funnet frem litt større plagg i dag.
Kjøpte nettopp to nye sommerkjoler for bukser er ubehagelig å gå med. Er så varmt her også så digg med romslige sommerkjoler. Blanding av oppblåst og babymage her. Dette er nr 3, så kanskje ikke rart magen kommer fortere denne gangen.
Går i løse tskjorter her. Kjøpte meg noen sommerkjoler en dag med knyting på magen og det fremheva jo magen skikkelig! Åh som jeg gleder meg til å bruke dem og vise frem den lille magen - som egentlig bare er oppblåst enn så lenge
Er lettet over at jeg har sagt til alle venner og kollegaer i byen nå + min familie, for jeg har allerede litt mage! Har kjøpt en del nye klær, men er ikke vanskelig å se hvis overdelen er litt tettsittende. Har nok også litt oppblåsthet i tillegg, spesielt om kvelden.
Har en god del kilo ekstra og har lagt på meg litt de siste mnd, så magen er bare generelt større. Folk tenker nok jeg bare har lagt på meg.. Men ubehagelig med stramme bukser og å sitte framoverlent
Her går det i løse yoga-bukser og kjoler! Skjørt, vanlige bukser og shortser klemmer bare ubehagelig på magen, synes det begynner å synes her Har heldigvis (?) aldri vært liten, så litt magefett er folk vandt til at jeg har
Fikk høre fra svigermor i dag: «OI! Som den magen har poppa - den der kan ikke gjemmes lenger nei». Kjenner på den at jeg ikke orker å holde skjult lenger for de som ikke vet .. meldt 30 grader i helga og da blir det bading. Badedrakt er jo veldig avslørende