Det O'store navnevalget;)

Har ett jentenavn og ett guttenavn vi liker veldig godt, men blir ikke helt bestemt før lille er født :-)

♥♥♥Er i uke 33♥♥♥

Ikke bare bare å bli enig;) Hadde det kun vært opp til meg hadde lilleprinsen hatt navn en stund allerede, men når pappaen ikke er enig kommer jeg ikke så langt med det. 5. barnet som skal navngis, og like vanskelig for det :)

Vi har et navn vi liker veldig godt, og et annet på en god nr to. Jeg føler at det navnet vi liker best av de to passer perfekt, men mannen må se lillegutt før han sier seg selv enig :-P

Nei vi har vel noen alternativer men ikke så mye utover det

-Fra appen-

Vi har navnet klart ja. Men det forblir hemmelig til hun er født. :)

Vi har et jentenavn og et guttenavn klart, så nå venter vi bare på å få møte det lille nurket vårt ;)

VI har navnet klart, men er usikker på om vi skal ha dobbelt navn eller kun et navn. Det første navnet er uansett klart.

VI har navnet klart, men er usikker på om vi skal ha dobbelt navn eller kun et navn. Det første navnet er uansett klart.
Vi har i utgangspunktet tenkt enkeltnavn, men et av jentenavna er så kort at det gjør seg sammen med noe. Barnet får to etternavn så tenker det er greit å ha et fornavn..

-Fra appen-

Vi har i utgangspunktet tenkt enkeltnavn, men et av jentenavna er så kort at det gjør seg sammen med noe. Barnet får to etternavn så tenker det er greit å ha et fornavn..

-Fra appen-
Synes og det er greit med et navn når en har flere etter navn. Her vil en kun ha et etternavn. Har dobbelt navn selv. Valgte enkeltnavn på guttungen.

Synes og det er greit med et navn når en har flere etter navn. Her vil en kun ha et etternavn. Har dobbelt navn selv. Valgte enkeltnavn på guttungen.
Jeg liker dobbeltnavn da, man kan lage sitt eget litt mer unike navn liksom :) Nei vi får se.. Syns det er skrekkelig vanskelig!

-Fra appen-

Navnet er klart og vi har delt det med familien. Mamma kaller henne for det når hun snakker om henne :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi er langt unna å ha bestemt noe navn gitt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Både eg og mannen har dobbeltnavn, men bruke kun første fornavn, der med skal våre kun ha enkeltnavn.
Jentungen heite jo Ronja, men sliiite med å finna navn t han i magen :( dei navno me hadde som alternativ t jentungen om ho hadde vært gutt, føle eg at ikkje e aktuelle lenger, for e blitt skikkelige poppisnavn :(
Mitt favorittnavn, va da fysta navnet mannen satte strek øve på listo - så ting kan ta tid ;)

Sebastian ❤️ et navn vi begge liker, og har begynt å kalle "han i magen" for det :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Ingenting klart før vi ser om det er gutt eller jente.. Navnet blir uansett hemmelig til dåp..:) ( familie tradisjon )

Sent from my iPhone using BV Forum

-Fra appen-

Så det blir mao ingen Aella Malove Bluebell Marie Ingeborg Hjørdis Sand Aulie på dere?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så det blir mao ingen Aella Malove Bluebell Marie Ingeborg Hjørdis Sand Aulie på dere?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ikke i utgangspunktet, nei! Men altså, alt kan skje- plutselig ombestemmer vi oss :P Ha ha

-Fra appen-

Back
Topp