Det og snakke til andre barn?

Milje

Elsker forumet
Sto i kø i matbutikken i går, i handlevogna foran sitter en gutt med ett lekegevær som lager høye skytelyder og blinker rødt...
Han sikter gjentatte ganger på barnet mitt og sier DØ!!!!! Du DØ!!!
Jeg valgte og ignorere det prøvde og distrahere barnet mitt til og se på noe annet... Problemet var at de hadde en rimelig full handlevogn og gutten bare fortsatt og rope høyere, uten at foreldrene reagerte[8|] Det resulterte til slutt i att barnet mitt fikk tårer i øynene.. Da skjøv jeg geværet til siden og forklarte at man aldri skal sikte på mennesker!

Var det dumt av meg eller? Hva ville du gjort?

Hade gjort akkurat det samme som deg!!

hmm vet ikke hva jeg ville gjort, men herlighet det andre barnet skal da ikke få ditt barn lei seg uten at noen reagerer!.... syns da ikke det er noe galt i å si at det ikke er greit...

Synes du gjorde det riktige. Jeg hadde skamma vettet av meg hadde min unge holdt på sånn[:-][:-] Foreldrene burde stoppet han LENGE før du følte at du måtte si/gjøre noe. Reagerte foreldrene til dette barnet på det du gjorde da?

Og stakkars barnet ditt[X(]

Bra gjort! Så rart foreldrene ikke reagerte på det... Kjære vene!! [&:]
Håper det gikk bra m jenta di!

Hadde gjort det samme som deg, jeg... Irriterende når foreldre ikke snakker til barne sine på den måten, bare lar de ture frem...[:'(]

Jeg snakker stadig med andres unger... [:D]
Gidder ikke drittoppførsel om det går ut over mine barn bare fordi drittungene har drittforeldre... [;)]

ORIGINAL: mayah

Jeg hadde gjort det samme..
Hender jeg snakker til andres unger..
Vet ikke om det er riktig, men når unger absolut ikke oppfører seg, og ingen foreldre reagerer.. Og det går utover mine egne barn, ja da sier jeg ifra at nok er nok..

signerer denne jeg, som jeg skulle sagt det selv...

ORIGINAL: Monsilar

Hade gjort akkurat det samme som deg!!

fillern, publisert 2 ganger[8|]

ORIGINAL: Kaloo

Du gjorde helt rett!Hadde gjort akkurat det samme!

ORIGINAL: mayah

Jeg hadde gjort det samme..
Hender jeg snakker til andres unger..
Vet ikke om det er riktig, men når unger absolut ikke oppfører seg, og ingen foreldre reagerer.. Og det går utover mine egne barn, ja da sier jeg ifra at nok er nok..

samme her.. åååh kjenner jeg blir irriter her jeg sitter på foreldre som ikke reagerer når unga dems er pøbler[>:]

ORIGINAL: Kaloo

Du gjorde helt rett!Hadde gjort akkurat det samme!

hadde også sagt i fra! skal jo ikke gå ut over din lille jente. merkelige foreldre som ikke sa noe, de må ha vært litt dagdrømte

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

Synes du gjorde det riktige. Jeg hadde skamma vettet av meg hadde min unge holdt på sånn[:-][:-] Foreldrene burde stoppet han LENGE før du følte at du måtte si/gjøre noe. Reagerte foreldrene til dette barnet på det du gjorde da?

Fikk ett stygt blikk fra mammaen[&o] Pappaen tok bare bort geværet...... Men de sa ikke noe....
S

Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg. Og jeg tror faktisk jeg hadde snakket litt hardt til de foreldrene også.. [>:]

ORIGINAL: Milje

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

Fikk ett stygt blikk fra mammaen[&o] Pappaen tok bare bort geværet...... Men de sa ikke noe....
S
Ungen måtte jo ha det fra ett sted[&:][8D] Frekke folk[:-]

ORIGINAL: Pijah

Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg. Og jeg tror faktisk jeg hadde snakket litt hardt til de foreldrene også.. [>:]

Back
Topp