Det morsomste og det verste dere har gjort på grunn av hormoner?

Under første graviditeten sa knakk jeg sammen og hylgråt, fordi sambo kom hjem med feil type sjokoladekjeks. Han kjøpte i teorien riktig kjeks, for det var samme kjeks men forskjellig innpakkning, og jeg MÅTTE ha svampebob-kjeks (fikk dora the explorer-kjeks), så endte med å kaste hele kjekspakken i søpla, for så å grave den oppigjen når jeg måtte på do på natten...
 
Lo så mye at jeg begynte å gråte i over en time fordi jeg hadde ødelagt en hel hvit klesvask med et knall blått plagg inni. Har ikke ledd sånn siden jeg var ett barn tror jeg. Det var noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid :p

Ellers så har jeg grått over den minste ting og tolka alt i verste mening i sikkert 4mnd nå :p har født nå, og jeg begynte å grine fordi kjæresten syns jeg så trøtt ut på natta :joyful:

Jeg gikk også ned på kjøkkenet og smugspiste litt popcorn hver natt de siste 3 ukene før fødsel. Men ville ikke innrømme at det var meg som hadde spist opp:joyful:
 
Sendte nettopp mail til ett caterinselskap for å høre om jeg kunne kjøpe kun foccaciabrød og aioli :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp