Lillemirakel<3
Flørter med forumet
Her har også nedpresset tatt seg skikkelig opp. Det kjennes ut som om hodet til ungen er på vei ut. Klarer ikke sitte normalt til tider da det sprenger skikkelig på der nede..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag har vært en litt rar dag. Våknet og følte meg egentlig ganske pigg. Har vasket og ryddet i hele dag, i tillegg til at jeg har laget middag. What liksom - jeg kan ikke huske sist jeg hadde slikt overskudd! Babyen har vært veldig aktiv og, og jeg har hatt mye stikkinger nedentil, mer enn vanlig. Vært på do med nummer to sikkert 6-7 ganger også. Dette kan jo bety alt og ingenting, men føler det har vært en litt rar dag. Spennende å se hvordan tiden fremover blir
Mange som får en ekstra energiboost de siste ukene før fødsel, satser på det samme gjelder for deg [emoji4] [emoji106]Idag har vært en litt rar dag. Våknet og følte meg egentlig ganske pigg. Har vasket og ryddet i hele dag, i tillegg til at jeg har laget middag. What liksom - jeg kan ikke huske sist jeg hadde slikt overskudd! Babyen har vært veldig aktiv og, og jeg har hatt mye stikkinger nedentil, mer enn vanlig. Vært på do med nummer to sikkert 6-7 ganger også. Dette kan jo bety alt og ingenting, men føler det har vært en litt rar dag. Spennende å se hvordan tiden fremover blir
Spennende! Hvordan er det nå?Hjelpes som det murres neddi der. Kan ikke huske jeg hadde særlig murring i det hele tatt første gang..bare i korte øyeblikk kanskje. Nå har det murra ganske kraftig i flere timer
Spennende tider hvor langt på vei er du nå?De siste dagene har jeg begynt å kjenne på nedpress, men helst når jeg ligger av alle ting. Blir helt "stiv og støl" mellom beina/i lyskene, og det river liksom til når jeg snur meg. Murrer bittelitt av og på, og hadde igår tre vonde tak i korsrygg og nedre del av magen samtidig som magen strammet seg og jeg hadde nedpress. Vesla er festet, og jordmor sa at vi fikk se om jeg dukket opp på neste planlagte kontroll på tirsdag [emoji14] Tror egentlig hun bare sa det fordi det nærmer seg, ikke fordi jeg er så veldig fødeklar liksom.... Idag er jeg på tredje doturen med diaré. Er jo lov å håpe at det har noe for seg annet enn opprensing
Spennende tider hvor langt på vei er du nå?
Her har jeg ikke et eneste tegn, og ble overrasket når jordmor sa hun lå ordentlig langt nede i bekkenet, for jeg har ikke kjent på noenting nedpress. Har ikke termin før 19. da, så det kan godt drøye litt til.
Litt av og på, så ingenting nytt å melde dessverreSpennende! Hvordan er det nå?
Det er så spennende når man begynner å nærme seg termin, selvsagt kjenner man etter tegn, man må jo nesten det [emoji6]Ja, er spennende! Er 38+1, men er førstegangs så prøver å mentalt innstille meg på overtid. Dagene kan bli veldig lange om jeg skal analysere alle tegn, men allikevel er det akkurat det jeg gjør [emoji14] Må være godt å ikke kjenne på nedpress. Jeg føler ikke at hun er på vei ut slik mange beskriver det, men er ubehagelig å gå med det
Krysser fingrene for at du er i gang i løpet natta! Min første kom på termindagen sin, håper du er like heldigTermin i morgen Har etter sjekk i uke 37 fått beskjed om 2 cm åpning og 1 cm livmortapp. Så har jo gått sånn i noen uker nå. Slimproppen kom på søndag etter masse menssmerter og ubehag i korsryggen. Har hatt løs mage de siste dagene, samt masse maserier som aldri tar seg opp til å bli effektive rier. De sitter godt i korsryggen og rundt i bunnen av magen. Får ikke sove om natten, da er maseriene verst, så jeg må puste meg gjennom de. Klarer omsider å sovne mellom 11-13 en gang og sover bort hele dagen. Før alt brygger opp igjen på kvelden. I dag har jeg vært skikkelig kvalm og syntes ansiktet har hovnet opp noe voldsomt. Brått var nesa bredere, leppene større og en liten dobbelthake etablert Krysser fingrene for at fullmånen får ting ordentlig i gang i natt!! Har humørsvingninger som bare det og går fra å være eitrende forbannet til å hylgråte på null komma niks. I morgen skal jordmor strippe og tøye litt, så kanskje det og får fart i sakene!