Det med tidlig ul

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Hva er grunnen til at dere ønsker det? Jeg ønsket det med første, klarte ikkeå overbevise meg selv om at det var virkelig, at jeg hadde en ekte baby inni meg liksom ;) Med andre hadde jeg ikke noe behov for det, annet enn for å vite hvor langt jeg var på vei - men fikk jo vite det på oul uansett :) Denne gangen har jeg heller ikke behov for noen ultralyd før oul - men jeg ser jo at det er veldig vanlig! Og da blir jeg så nysgjerrig på hvorfor! :)

Mange av oss her har mistet flere ganger i bade SA/MA/EXU derfor får vi dette tilbudet for å se at alt er bra og for å berolige oss og. Så de fleste har det pga oppfølging :)

Mange av oss her har mistet flere ganger i bade SA/MA/EXU derfor får vi dette tilbudet for å se at alt er bra og for å berolige oss og. Så de fleste har det pga oppfølging :)
DET er jo veldig forståelig da! :)

Vi har bestilt privat 12+0. Ønsker å vite at alt står bra til før vi deler nyheten med andre :)

Opplevde en MA her, så det var helt uaktuelt å gå helt til OUL uten å vite hvordan det egentlig sto til. Men hadde jeg ikke opplevd noe sånt før så hadde jeg nok heller ikke følt behovet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er årsaken 2 SA. Det er betryggende med tidlig UL :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en i familien som tilbyr seg å ta ultralyder av meg gjennom graviditeten. Det er greit for meg, da får jeg jo bekreftelse på at alt er ok. Mannen blir veldig beroliget av det, og gleder seg massevis! I tillegg koster det meg ingenting, og det er så langt ikke bevist noen skadelig effekt av det. Men det er ingen medisinske årsaker til at jeg burde ta det, har ingen historikk med sa/ma. Hadde jeg ikke fått tilbudet slik som dette, så vet jeg ikke om jeg hadde tatt tidlig ul.. kanskje en rundt uke 12.

Gleder meg til første nå neste uke, selv om man ikke ser så mye så tidlig ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg hadde en kjempefeeling på at det var fler enn en, så jeg bestilte ganske kjapt :p nå tror jeg ikke det lenger, men siden timen er bestilt, så gleder vi oss til å se at alt er bra før vi forteller det til de nærmeste :)

Hva er grunnen til at dere ønsker det? Jeg ønsket det med første, klarte ikkeå overbevise meg selv om at det var virkelig, at jeg hadde en ekte baby inni meg liksom ;) Med andre hadde jeg ikke noe behov for det, annet enn for å vite hvor langt jeg var på vei - men fikk jo vite det på oul uansett :) Denne gangen har jeg heller ikke behov for noen ultralyd før oul - men jeg ser jo at det er veldig vanlig! Og da blir jeg så nysgjerrig på hvorfor! :)

Denne gangen tok jeg tidlig UL pga at vi mistet vår datter under fødsel for noen mnd tilbake. Kjente jeg hadde behov for å vite at det faktisk var liv der inne. Etter at vi mistet har jeg full styrerett over svangerskapet, kan få så mange UL jeg bare vil. Men det blir nok med denne, så OUL, og deretter vekstkontroller mot slutten pga ett snev av svangerskapsdiabetes. :)

Uff, så mange som har hatt vonde opplevelser her :( Jeg er egentlig heldig jeg da, som ikke føler jeg trenger det! :)

Har blødd litt.
Har tatt pergo, så det kan jo være flere enn en!
Vil bare se at alt ser greitt ut før ferien.

Skal ta ul privat i uke 7, samt at jeg får vanlig tidlig UL og OUL fra det offentlige.

Vi får igjennom ivf klinikken :) synst det e litt beroligende igrunn! Men er vel mest sannsynlig rutine hos dei :) hadde nok ikkje hatt det vist ikkje vi hadde lakt under dei :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Har aldri vært gravid før, og har tenkt på tidlig ultralyd. Er liksom så nysgjerrig på åssen det ser ut, og se at det faktisk er noe der inne, for føler meg ikke særlig gravid akkurat nå. Så har ingen annen grunn enn at jeg er nysgjerrig og lite tålmodig, og så har vi ingen familie i nærheten av der vi bor, så tenkte å fortelle de med et bilde eller noe. Men er så usikker på hvor tidig jeg burde ta det, vil jo få mest mulig ut av det.

Pga at jeg lurer på om det er fler enn en inni der og vil vite om alt er bra før jeg sier noe. Så dette blir første gangen jeg har bestilt privat ul, men så er dette siste også i og med det blir kanskje nr.3 og var ikke planlagt;)

Får det pga det er Ivf. Skal på oul å en flere ganger pga risikosvangerskap

Har hatt en exu (men føler ikke det har noe å si for valgene jeg tar nå), men grunnen til jeg tok sist sv, var fordi jeg før det hadde en MA der fosteret døde uke 5 og jeg gikk uvitende til uke 11. DET gjør jeg ikke igjen. min fastlege har UL, så får han til å ta en ca uke 10 bare for å bekrefte det går rette veien. Ser jo ikke noe spesielt så tidlig så for min del er det KUN for å bekrefte at hjertet slår og at fosteret vokser som det skal.

Har aldri vært gravid før, og har tenkt på tidlig ultralyd. Er liksom så nysgjerrig på åssen det ser ut, og se at det faktisk er noe der inne, for føler meg ikke særlig gravid akkurat nå. Så har ingen annen grunn enn at jeg er nysgjerrig og lite tålmodig, og så har vi ingen familie i nærheten av der vi bor, så tenkte å fortelle de med et bilde eller noe. Men er så usikker på hvor tidig jeg burde ta det, vil jo få mest mulig ut av det.
Uke 11-12 kansje. De bildene jeg har sett andre har lagt ut. Har vært best da. At man faktisk ser at det er en liten baby. Føre det så har det liksom ikke noe særlig form og kommer ikke sikkelig frem syntes jeg.

Tidlig ul siden vi hadde ma sist. Greit å vite at hjertet slår så vi kan nyte ferien :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp