det med stol..

augustblomst

Glad i forumet
Ser det er en tråd ang. matstol, er det lurt at de sitter så mye enda da? ( på fanget vil de jo selvf. bare sitte nå, noe annet er jo umulig...)men ellers skal de ikke helst ligge mest mulig og utforske selv lysten til å bevege seg, krabbe og til slutt stabbe seg på beina?

spør av uvitenhet, har alle begynt med stol? kanskje bare vi som er treige:) vi bruker vippestol innimellom da. Bruker den nå og når han har begynt å smake på grøt[:D]

Har ikke begynt med stolen, hun får den til jul men vi kommer ikke til å starte med den før hun kan sitte.

Har ikke begynt å bruke stol, har bare kjøpt inn. Og så tenker jeg automatisk fra sist også når jeg svarer på sånne ting. Bruker bare vippestolen til mating foreløpig.

De har vel lov å sitte i sånn stol fra 6 mån fikk jeg vite idag, men jeg venter nok tils han kan sitte selv, føles tryggere det, selv om hodet er stabilt før den tida.

den bloom stolen som jeg tipset om har en liggestilling i tillegg til mer rett sitting. Så den har han faktisk brukt litt helt siden første dag. Sitter selvsagt ikke lenge, men når vi spiser eller når han får grøt.

Din heldiggris! De bloomstolene er jo nydelige, ønsket meg en sånn men får en tripptrapp av svigers [:D]

ORIGINAL: 2607

den bloom stolen som jeg tipset om har en liggestilling i tillegg til mer rett sitting. Så den har han faktisk brukt litt helt siden første dag. Sitter selvsagt ikke lenge, men når vi spiser eller når han får grøt.

ORIGINAL: xwp

Din heldiggris! De bloomstolene er jo nydelige, ønsket meg en sånn men får en tripptrapp av svigers [:D]

ORIGINAL: 2607

Vi var heldig og fikk av faren min da mini ble født. Har barløsning på kjøkkenet og der blir jo tripp-trapp-stolen og andre barnestoler for lave.. Men denne flytter vi kjapt mellom kjøkken og stue og bare heiser opp i riktig høyde[:D]

ORIGINAL: 1. gangs julimamma

Ser det er en tråd ang. matstol, er det lurt at de sitter så mye enda da? ( på fanget vil de jo selvf. bare sitte nå, noe annet er jo umulig...)men ellers skal de ikke helst ligge mest mulig og utforske selv lysten til å bevege seg, krabbe og til slutt stabbe seg på beina?

spør av uvitenhet, har alle begynt med stol? kanskje bare vi som er treige:) vi bruker vippestol innimellom da. Bruker den nå og når han har begynt å smake på grøt[:D]

Me fekk beskjed av fysioterapaut no når me va på 5 mnd kontroll at dei kunne sitta i tripp trapp stol når dei skulle eta graut og mens me åt.. Noko meir enn d skulle me ikkje la dei sitta.. Men, at me måtte støtta opp me pute i ryggen og på sidene slik at dei sat godt[:)] 

So me bruka tripp trappen no når han et graut og når me et middag[;)]

vi har også kjøpt tripp-trapp-stol, men har ikke begynt å bruke den enda, han sitter i vippestolen når han får grøt og når vi spiser middag..

Var sikkert min tråd tidligere i dag du tenkte på [;)] Vi har heller ikke tenkt å bruke den før hun sitter selv, men tenkte å kjøpe til jul, så har vi den i hus [:)] KJøper vi den Bloom stolen så kan vi jo starte tidligere ser jeg.. Vi bruker også kun vippestol nå..

her brukes kun vippestolen, når vi spiser og når hun spiser

Bruker vippestolen når han spiser ja. Litt for tidlig å sitte i annen stol enda.

bruker ikke noe annet enn vippestolen foreløbig[:)]

Vi får stol etter datteren til ei venninde .. fisher prize sin middagssittestol.. Prøvde den sist lørdag og han sitter kjempe fint i den så vi kommer til å bruke den når vi får den snart når han skal spise og vi spiser.. [:D]

Får hokus pokus stol i julegave fra mormoren sin, men kommer ikke til å bruke den før han kan sitte selv. Nå bruker vi vippestol.

her kan man får stolen litt billigere

http://bestbabyorganics.com/prod-__Bloom_Baby_Classic_Fresco__Contemporary_High_Chair-766.aspx

er litt usikker på frakt kostnader, men jeg har sendt de en mail og spurt om frakt til norge...er det en ok pris på frakt bestiller jeg stolen herfra ja 

ohhh det er den stolen jeg vil ha det ohhh [:D]

Vi bruker også bare vippestol foreløpig, men tenkte å bruke matstol på julaften og nyttårsaften, så han kommer litt opp i høyden. Kanskje litt emr tålm odig da enn å sitte "alene" nede på gulvet i vippestolen sin. Kiropraktoren sa det var greit, siden han var så sterk i nakke og rygg og hadde rett rygg når han lente seg fremover. Viste at han hadde full kontroll (til en viss grad kanskje..)[:)]

Den bllom-stolen er kjempefin, men hvor lenge kan man bruke den da? Er jo svinedyr!!

Back
Topp