DET LUKTER BRENT!

DenicaD skrev:

vinduet åpent på soverommet?

og naboene begynt å fyre i peisen?

;)

Ja, men kjenner ingen lukt når jeg stikker hodet ut.

Uff så ekkelt.. Håper du finner årsaken! :)

Har du "nettopp" skrudd på varmeovner? Hvis ja, så er det støv ligger på ovnen som det lukter av.. det er ikke farlig

Ps, sjekk mobil ladere.. De må ikke stå i.
Søskenbarnet mitt satt på soverommet og kikket tv i sengen sin en kveld.. Så ser hun `flammer i tv skjermen som står opp fra gulvet bak henne.
Gardinene tok fyr, men fikk tatt det med brannslukknings apparat, heldigvis!

Gubben er hjemme, og tatt en grundig sjekk. Fant ikke ut av det. Lukten er borte fra stua og gangen, men kjenner den fortsatt på soverommet vårt. Der står det ikke på noe varme eller noen ting.

Ingen rare stemmer i hodet?  Hehehe, neida, jeg skal slutte. Men siden du ikke har sett The Exorsism of E.R, så IKKE se den. Da hadde du iallefall frika ut over brentlukta.. 

Samme skjedde med meg en gang, jeg satt på dataen og plutselig kjente jeg brent lukt så hev fra meg dataen for å finne ut hvor det kom fra, jeg sjekket alt og kunne ikke skjønne hvor det kom fra. Løp rundt i hele huset, tv, ovner, komfyr osv osv ble sjekket. Gikk tilbake på stua mens jeg sniffa og snusa, satt meg på dataen igjen mens jeg lurte på hvor det kom fra. Begynte å tenke litt, løftet opp dataen, luktet på den og fant ut hvor det kom fra... Da var det bare å få alle bilder over på en ekstern disk i full fart, jeg rakk å få over alle i det dataen døde  Jeg syns det er så ekkelt når slikt skjer, jeg går aldri i fra tørketrommel, vaskemaskin, oppvaskmaskin, vannkoker, kaffetrakter osv på, slår av ALT på natta også. Kjenner flere som har opplevd at en av de tingene har tatt fyr...Men det kan ikke ha vært utenfra da? Noen som brenner bål eller noe også er det ett vindu som ikke er helt igjen? Lukten av bål kan komme langveis fra:P Jeg har blitt lurt på det en gang...

Back
Topp