DET LUKTER BRENT!

uff, gå rundt i huset og kjenn hvor det lukter sterkest!!!

Hmm.. det var sterkest på soverommet vårt, men der står ingenting på.
Ingenting i leiligheten her, men jeg hører hun i første styre på med ett eller annet. Får ta en tur ned å høre :)

Det gjorde det her og for noen uker siden.
Skikkelig brent. Som brent melk på komfyren eller brent hår.
Virka som det kom da jeg brukte mye strøm...

Jeg leste

"Det lukter baby" og tenkte- ja jøss, men den lukten er jo god!!

Gollemor skrev:
Ingenting i leiligheten her, men jeg hører hun i første styre på med ett eller annet. Får ta en tur ned å høre :)

Ta å kjenn på stikkontakter og brytere om de er varme. Eventuelt se inn i sikringsskapet og lignende

Moradi skrev:

Gollemor skrev:

Ta å kjenn på stikkontakter og brytere om de er varme. Eventuelt se inn i sikringsskapet og lignende

sign
har du vinduer oppe så kan det komme uten fra også
har du vedfyring s¨kan det være nedslag i pippa

Har du sett The Exorsisme of Emily Rose? 

MiLfYwAy skrev:

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSJ!!!!! JEG VIL IKKE VITE!!!! HAR IKKE SETT, MEN JEG ER ALENE HJEMME, SÅ JEG KAN IKKE HØRE OM SKUMLE TING, FOR DA FÅR JEG PANIKK!

Gollemor skrev:

MiLfYwAy skrev:

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSJ!!!!! JEG VIL IKKE VITE!!!! HAR IKKE SETT, MEN JEG ER ALENE HJEMME, SÅ JEG KAN IKKE HØRE OM SKUMLE TING, FOR DA FÅR JEG PANIKK!

hahaha, samme tenkte jeg!!!! *nå ble jeg redd faktisk*

Fant ikke ut hva det var, og jeg finner ingen varme kontakter eller strømbokser. Ikke er det sikringsskapet heller. Ikke har vi fyrt.
Og ikke luktet det nede. 

Håper kjæresten kommer hjem snart.

Gollemor skrev:
Fant ikke ut hva det var, og jeg finner ingen varme kontakter eller strømbokser. Ikke er det sikringsskapet heller. Ikke har vi fyrt.
Og ikke luktet det nede. 

Håper kjæresten kommer hjem snart.

håper det sammen med deg :P

ikke for å skremme deg men..for noen år sia så var vi hos en kamerat på fest og rundt kl 12 på natta merka vi at det lukta brent, mannfolk gikk rundt i huset men fant ingen ting, dumme som vi var så dro vi på byen og skulle komme tilbake etter byen...så fikk han kameraten min tlf om at huset brenner. Det var en elektrisk feil hos naboer som var i Sverige da, så kjekk alt før dere legger dere

Skal sette gubben på saken når han kommer hjem. I mellomtiden har jeg sjekket at alle røykvarslere funker, og satt opp døren til barnerommet.

det gjorde det hjemme hos meg og hinn dagen, viste seg at det var brann i leiligheten over meg :S
Tror jeg hadde tatt meg en runde å sjekket hvor lukten kommer fra.

Back
Topp